Witam, nie polecam w 100%....
Wielkie rozczarowanie, wpłacasz 30% zaliczki za pobyt, a później dowiadujesz się że masz się wynosić dobę wcześniej. I Pani nie widziała w tym problemu! Lodówka miała być w pokoju, oczywiście nie było. Czajnik i mikrofalówka na korytarzu ale lodówki dalej brak... :/
Wyjazd: w parze
1 osoba oceniła opinię jako pomocną
Ocenił standard:
-
pokoje:6/10
-
łazienki:6/10
-
obsługa:4/10
-
wyżywienie:2/10
-
lokalizacja:6/10
-
jakość do ceny:4/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Przykro mi Pani Joanno za to zdarzenie. Krzywdzące jednak jest dla mnie twierdzenie, że nie widziałam w tym problem, gdyż wtedy nie przepraszałabym Państwa, nie starałabym się naprawić zaistniałej sytuacji dzwoniąc do gości, którzy mieli zarezerwowany pobyt po Państwu, a także nie rezerwowałabym tego jednego noclegu w obiekcie o wyższym standardzie ( gdzie musiałabym dopłacić różnicę w cenie z własnych środków), jednak Państwo nie chcieliście z tego skorzystać informując, że już sobie poradziliście...
Nie mam także pojęcia skąd ocena na 2 wyżywienia skoro Państwo w ogóle z takowego nie korzystaliście.... :D
Jednocześnie informuję, że wszystkie pokoje w moim obiekcie posiadają lodówki, a dodatkowo jest też duża lodówka na 2 piętrze.