Byliśmy w marcu. Brak ogrzewania w łazience to katastrofa. W ostatniej chwili menadżer zmienił nam pokój na mniejszy i z zimną łazienką. (pomimo wpłaconej zaliczki z dużym wyprzedzeniem). Podobno pokoje były bez większej różnicy ale zimna łazienka to jednak różnica. Poza tym obsługa sympatyczna, pokój bardzo dobrze urządzony, czysty, nowoczesny. Śniadanie obfite, podane do pokoju - fanie.
5 osób oceniło opinię jako pomocną
Ocenił standard:
-
pokoje:10/10
-
łazienki:2/10
-
obsługa:10/10
-
wyżywienie:10/10
-
lokalizacja:10/10
-
jakość do ceny:8/10
-
zgodność z ofertą:8/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Każda opinia na temat jakości naszych usług jest dla nas bardzo ważna. W opisywanym przez Panią przypadku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym otrzymali Państwo pokój z większą łazienką. Wieszak na ręczniki w pokoju 1C jest jednocześnie grzejnikiem oraz posiada termostat:-)
W zaistniałych okolicznościach należało go użyć co zdecydowanie podniosłoby temperaturę pomieszczenia.
W przyszłości zachęcamy do zgłaszania takich przypadków do obsługi, chętnie pomożemy oraz pokażemy jak prawidłowo korzystać z grzejnika.
Serdecznie pozdrawiamy.