8.2
Dodał: Ponad rok temu
Byliśmy w marcu. Brak ogrzewania w łazience to katastrofa. W ostatniej chwili menadżer zmienił nam pokój na mniejszy i z zimną łazienką. (pomimo wpłaconej zaliczki z dużym wyprzedzeniem). Podobno pokoje były bez większej różnicy ale zimna łazienka to jednak różnica. Poza tym obsługa sympatyczna, pokój bardzo dobrze urządzony, czysty, nowoczesny. Śniadanie obfite, podane do pokoju - fanie.

5 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    10/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    10/10
  • wyżywienie:
    10/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    8/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Każda opinia na temat jakości naszych usług jest dla nas bardzo ważna. W opisywanym przez Panią przypadku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym otrzymali Państwo pokój z większą łazienką. Wieszak na ręczniki w pokoju 1C jest jednocześnie grzejnikiem oraz posiada termostat:-)
W zaistniałych okolicznościach należało go użyć co zdecydowanie podniosłoby temperaturę pomieszczenia.
W przyszłości zachęcamy do zgłaszania takich przypadków do obsługi, chętnie pomożemy oraz pokażemy jak prawidłowo korzystać z grzejnika.
Serdecznie pozdrawiamy.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!