Właściciel: Ewa Szydłowska

Opinie o obiektach właściciela

  • 2
    MAŁGORZATA
    2023-06-10 23:08:12

    Masakra brak ciśnienia wody
    Wlasciel pokazuje przywoite warunki za atrakcyjna cenę na miejscu próbuje wcisnąć Cie do jakiejś rudery z PRL
    Mówi że dobre opinie to sobie na Google kupi
    Omijajcie szerokim łukiem
    Wiadomo...

  • 8
    Beata
    2020-08-23 17:42:15

    Piękne okolica i widoki

    • dla par
  • 10
    Andrzej
    2020-08-23 10:30:01

    Super. Jeszcze tam wrócimy.

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
  • 10
    Julia
    2020-07-08 15:16:42

    Niedawno wróciliśmy do domu po tygodniowym pobycie u Pani Ewy i gorąco każdemu polecamy

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla seniorów
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dziękuję, cieszę się, że dobrze się Państwo u nas czuli. Pozdrawiam!
  • 10
    Kinga Sadowska
    2020-06-15 14:48:26
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dziękujemy, pozdrawiamy!
  • 10
    Michał
    2019-07-29 14:20:50

    Całość pobytu oceniam bardzo dobrze. Gospodarze bardzo sympatyczni. Proces rezerwacji oraz kontakt bardzo dobry. Piękne widoki i super lokalizacja. Polecam ten obiekt każdemu! Z pewnością wrócimy w to miejsce!

    • dla par
    • dla rodzin
    • wycieczkom
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dziękujemy bardzo i zapraszamy ponownie!
  • 10
    Ewelina
    2019-07-25 13:27:47

    Pierwszy raz miałam styczność z tak sympatyczną gospodynią, kontakt celem umówienia przyjazdu płynny, odpowiedzi w ciągu kilku chwil. Pokój który wynajęliśmy był mały ale bardzo przytulny, z własną łazienką. Nie było pytania na które nie...

    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dziękuję, bardzo mnie cieszą Pani słowa, cieszę się też, że dobrze Państwo spędzili czas i że Bieszczady Was urzekły :) pozdrawiam i do zobaczenia - oczywiście zapraszam ;)
  • 2
    Iwona
    2019-05-05 19:57:40

    Nikomu nie polecam pobytu w tym miejscu. Właściciele bardzo niegościnni, wścibscy, obrażają swoich gości. Potrafią nawet wejść do pokoju pod nieobecność lokatorów. Ludzie, którzy pobyt potrafią zmienić w koszmar.

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Goście, którzy potrafią zmienić pobyt w koszmar.... Głośne imprezy w nocy, po pijanemu rozbicie donicy z kwiatami, oczywiście bez rekompensaty, uchylanie się od zapłaty za nocleg, wzywając policję, gdy gospodarze się tego domagają, uchylanie się od opłaty klimatycznej, nie reagowanie na prośby gospodarzy o zamknięcie okien dachowych podczas deszczu... Tak, to był koszmar, również dla innych gości.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!