Regulamin obiektu
REGULAMIN DOMKÓW REKREACYJNYCH ”GAJA”
w Wysowa-Zdrój,
zwanego w dalszej części Regulaminu Ośrodkiem.
§1. REZERWACJA.
1. Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% kosztów pobytu w terminie do 5 dni od rezerwacji telefonicznej lub mailowej.
2. Wpłaty zadatku należy dokonać na rachunek:
Agnieszka Jasińska „GAJA”
38-316 Wysowa-Zdrój 318
Konto Bank Millenium: 75 1160 2202 0000 0003 0327 0827
3. Reszta należności za zamówiony pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.
4. W przypadku rezygnacji z przyjazdu i pobytu, zwrotowi nie podlegają poniesione koszty rezerwacji.
5. Odpłatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku jego skrócenia.
6. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu Ośrodka.
§2. ZAKWATEROWANIE, MELDUNEK i POBYT.
1. Ośrodek świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania w domkach rekreacyjnych, bez dodatkowych świadczeń wymaganych w obiektach hotelowych.
2. Doba hotelowa/noclegowa rozpoczyna się od godz. 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
3. Zmiana godzin przyjazdu/wyjazdu możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z nami - w miarę możliwości.
4. Po przyjeździe do Ośrodka należy okazać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty) i przedstawić go celem dokonania formalności związanych z pobytem w Ośrodku i wypełnieniem karty meldunkowej.
5. Przy zakwaterowaniu przekazujemy Państwu posprzątany i gotowy do użytkowania domek wraz z jednym kompletem kluczy, informacją o jego wyposażeniu i stanie technicznym.
6. Nieuzgodnione z nami pozostanie na terenie Ośrodka po godz. 10.00 (ostatniego dnia pobytu) powoduje konieczność opłacenia należności za następną dobę i nie gwarantuje możliwości przedłużenia pobytu.
7. Wyposażenie i stan techniczny domku i jego pomieszczeń przeglądane są w obecności personelu Ośrodka podczas zakwaterowania i zdawania domku.
8. Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności właściciela/personelu Ośrodka i wynajmujących.
9. Oddanie domku przez klienta w dniu wyjazdu następuje na zasadach takich jak podczas jego wydawania do użytkowania, określonych niniejszym regulaminie.
10. Szkody/awarie stwierdzone podczas zdania domku będą rozliczne wg §3 i §12.
11. Ilość osób zakwaterowanych w domkach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych i mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania w domku osób nie zgłoszonych, koszt ich pobytu ponosi osoba zameldowana.
1. Osoby postronne/odwiedzające nie mogą przebywać na terenie Ośrodka od godz. 23:00 do godz. 8:00. W pozostałych godzinach tylko za zgodą właściciela Ośrodka.
2. Fakt odwiedzających gości (nie będących klientami Ośrodka) i ich przebywanie przez dłuższy okres doby na terenie Ośrodka powinien być zgłoszony właścicielom lub personelowi.
3. W przypadku rażących naruszeń lub „przeludnienia” właściciel może odmówić zgody na odwiedzających.
4. Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy i wypowiedzenia zakwaterowania osobom:
· będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
· które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
5. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia Ośrodka bez zwrotów kosztów.
6. Standard wynajmowanego domku wraz z przypisanym do niego wyposażeniem dostosowany jest na pobyt wczasowy do 6 osób. Możliwy pobyt max. 8 osób.
7. Specyfikacja wyposażenia dołączona jest do Regulaminu. Ponadto lista wyposażenia oraz instrukcje obsługi sprzętów tj. m.in. telewizora, płyty indukcyjnej, grzejnika, dostępne są każdym z domków.
8. Nie zapewniamy ręczników.
9. Służymy pomocą i doradztwem.
§3. AWARIE, SZKODY, USTERKI i ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
1. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych powstałych z winy osób wynajmujących oraz osób odwiedzających.
2. Wszelkie uwagi i spostrzeżone szkody nie powstałe z winy wynajmującego, powinny być zgłoszone do 3 godzin od momentu zakwaterowania.
3. Za zniszczenia i szkody niezgłoszone lub powstałe w trakcie pobytu, obciążony zostanie klient wynajmujący domek w danym czasookresie zaobserwowania/powstania zniszczenia/szkody.
4. Wszelkie awarie czy usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku należy niezwłocznie zgłosić właścicielowi/personelowi.
5. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
6. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń powstałe z winy korzystających z obiektu rozliczane są na miejscu, tj. podczas pobytu, na podstawie obowiązujących cen rynkowych, ustalonych przez personel Ośrodka, które wystarczą na sfinansowanie naprawy uszkodzenia lub zakup zniszczonego czy zagubionego przedmiotu lub sprzętu.
7. Ośrodek nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu, wody, telewizji, internetu lub usterek spowodowanych działaniem warunków atmosferycznych itp.
8. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i środki pieniężne, dlatego należy zachować należytą staranność związaną z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
§4. CISZA NOCNA i ZAKŁÓCANIE SPOKOJU.
1. Dla komfortu wypoczywających na terenie Ośrodka, w godzinach od 22.00 do 7.00 obowiązuje cisza nocna.
2. Po godz. 22.00 prosimy o ściszenie muzyki oraz zachowanie nie przeszkadzające pozostałym gościom.
3. Osoby zakłócające spokój lub korzystające z powierzonego mienia w sposób niezgodny z regulaminem Ośrodka, mogą być z niego usunięte bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań.
4. W obiekcie zabronione jest:
- zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody personelu, przybywających na Ośrodku gości lub w trakcie ciszy nocnej.
- takie zachowanie gości i osób korzystających z usług Ośrodka, które rażąco może zakłócać spokojny pobyt innym gościom.
§5. UŻYWANIE OGNIA.
1. W domkach bezwzględnie zabrania się używania otwartego ognia, palenia tytoniu, świeczek, używania urządzeń tj. grille elektryczne, grzałki, termowentylatory, przenośnych grzejników elektrycznych oraz smażenia ryb.
2. Zakaz używania ognia dotyczy również tarasów i balkonów.
3. Zabrania się palenia grilla na tarasach/balkonach.
4. Złamanie powyższych zakazów (pkt. 1 i 2) będzie skutkować dopłatą w kwocie 500zł i/lub kosztami dezynfekcji domku, a za powstałe zniszczenia z tego tytułu odpowiedzialność materialna wynajmujących adekwatnie do zniszczeń.
§6. PARKING, POJAZDY.
1. Parkowanie pojazdów odbywa się wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu.
2. Parking dla naszych gości jest bezpłatny.
3. Parking na terenie Ośrodka jest ogrodzony ale nie chroniony.
4. Standardowo do jednego domku przypisane jest jedno miejsce parkingowe.
5. W przypadku zakwaterowania w domku powyżej 5 osób, przewidziano max. 2 miejsce parkingowe na domek (w miarę możliwości).
6. Rowery przechowujemy wyłącznie na zewnątrz domku.
7. Nie odpowiadamy za parkujące pojazdy ani rzeczy w nich pozostawione.
§7. TEREN OŚRODKA i PLAC ZABAW.
1. Teren Ośrodka jest ogrodzony.
2. Dla bezpieczeństwa własnego i przebywających na Ośrodku gości należy dbać o porządek i pilnować zamykania furtek i bram.
3. Zabawa dzieci na terenie Ośrodka powinna odbywać się wyłącznie pod opieką dorosłych.
4. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają ich rodzice lub opiekunowie.
5. Plac zabaw jest dla dzieci i służy zabawie oraz wypoczynkowi.
· Elementy placu zabaw przeznaczone są dla dzieci w wieku do lat 13.
· Zakazuje się wchodzenia na górne elementy konstrukcyjne (typu daszki, belki).
· Dzieci na terenie placu zabaw powinny przebywać wyłącznie pod opieką dorosłych, którzy ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.
· Na plac zabaw zakazuje się wnoszenia opakowań szklanych oraz wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych.
6. Zakazuje się zaśmiecania placu zabaw oraz terenu Ośrodka.
§8. ZWIERZĘTA.
1. Z uwagi na bezpieczeństwo i komfort gości, nie przyjmujemy zwierząt.
§9. SKARGI i REKLAMACJE.
1. Wszelkie reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio właścicielowi Ośrodka. Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone.
§10. CZYSTOŚĆ.
1. Dbamy o środowisko dlatego oczekujemy od naszych gości stosowania się do zasad segregacji odpadów.
2. Wszelkie odpady z domków należy umieszczać jedynie w kontenerach znajdujących się w wyznaczonych miejscach na terenie Ośrodka.
3. Prosimy o wywieszanie mokrej bielizny na znajdujących się na wyposażeniu domku specjalnych suszarkach.
4. Zabrania się wystawiania mebli z domku na zewnątrz. Prosimy o korzystanie wyłącznie z mebli tarasowych.
5. Dbamy o porządek na terenie całego Ośrodka i nie zaśmiecamy go.
§11. OGÓLNE.
1. Goście korzystający z usług Ośrodka „GAJA” zobowiązują się bezwzględnie przestrzegać postanowień niniejszego Regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli/personelu/zarządców obiektu.
2. Regulamin Ośrodka podaje się do wiadomości:
- w drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach rezerwacyjnych,
- w formie papierowej dostępny na stanie każdego z domków,
- poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.gajawysowa.nocowanie.pl
3. Za nieprzestrzeganie w/w regulaminu grożą sankcje wynikające z ustawy Kodeks wykroczeń (Dz.U. z 1971 r. Nr 12, poz.114 z póź. zm.).
4. Wszelkie spory Strony będą się starały rozwiązywać w sposób polubowny. W przypadku nie dojścia do porozumienia w ciągu 14 dni od dnia powstania sporu, poddadzą go rozstrzygnięciu Sądowi Powszechnemu.
5. W sprawach nie unormowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.10.2016 roku.
§12. CENNIK I OPŁATY.
1. Odpłatność za pobyt wg obowiązującego cennika.
Cennik do 15 grudnia (każdego roku)
ilość miejsc noclegowych cena za domek
1-2 osób 300,00 zł
3 osoby 350,00 zł
4 osoby 350,00 zł
5-6 osób 400,00 zł
7-8 osób 450,00 zł
Domek z antresolą o ok. 20 zł taniej na noclegu od ww cen.
2. Klient płaci wg cennika obowiązującego w dniu dokonania rezerwacji (wpływ zadatku na konto Ośrodka).
3. Ilość kwaterowanych osób - nie przekraczającą max. kwaterunku - należy ustalić z właścicielem Ośrodka. Za pobyt dodatkowych lub niezgłoszonych osób, pobierana jest opłata wg obowiązującego cennika.
4. Cennik może ulec zmianie.
5. Dzieci liczone są jako „pełna” osoba.
6. Przy dłuższych okresach pobytu (powyżej 2-ch tygodni) możliwość negocjacji ceny.
7. Powyższe ceny nie dotyczą świąt okazjonalnych oraz pobytów promocyjnych.
8. W ramach akcji promocyjnych obowiązywać będzie odrębny cennik lub odpowiednie zniżki.
9. W cenie zawarte są koszty:
- opłaty klimatycznej (liczone wg Uchwały Rady Gminy Uście Gorlickie)
- za media (prąd, woda, kanalizacja, śmieci)
- intranetu i TV
- opału do kominka
- sprzątania
10. Ewentualne dodatkowe opłaty:
- za zgubienie klucza do domku – 100 zł
- za złamanie zakazów wynikających z §5 niniejszego regulaminu (pkt. 1, 2 i 3) – 500 zł i/lub koszty dezynfekcji domku, a za powstałe zniszczenia z tego tytułu odpowiedzialność materialna adekwatnie do zniszczeń
- przed wyjazdem może być naliczona dodatkowa opłata za sprzątanie min. 50 zł.
Dokładamy starań aby Państwa pobyt w naszym Ośrodku był udany jednak jeżeli mają Państwo jakieś uwagi i sugestie, prosimy przekazywać je do naszej obsługi lub na e-mail gajawysowa@gmail.com
Telefony alarmowe:
POGOTOWIE RATUNKOWE: 999 lub 112
STRAŻ POŻARNA: 998 lub 112
POLICJA: 997 lub 112
Kontakt i dane adresowe:
Domki "GAJA"
38-316 Wysowa-Zdrój 318
telefon (+48) 796 26 13 13
e-mail: gajawysowa@gmail.com
www.gajawysowa.nocowanie.pl
Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem
i życzymy udanego wypoczynku.
REGULAMIN
BEZPIECZNEGO UŻYTKOWANIA
PLACU ZABAW
NA TERENIE OŚRODKA „GAJA”
WYSOWA ZDRÓJ 318
1. Plac zabaw wraz z terenem zielonym ograniczonym przez ścieżki i parking, jest dla dzieci i służy zabawie oraz wypoczynkowi.
2. Elementy konstrukcyjne placu zabaw przeznaczone są dla dzieci → w wieku do lat 13.
3. Dzieci na terenie placu zabaw powinny przebywać wyłącznie pod opieką dorosłych (opiekunów, rodziców), którzy ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.
4. Na plac zabaw zabrania się wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających oraz zakazuje się wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych.
5. W związku z zagrożeniem zdrowia i urazami, niedopuszczalne jest:
v wchodzenie na dachy wież, na górne belki huśtawek i inne górne elementy konstrukcyjne,
v siadanie we dwoje i więcej dzieci na pojedynczych siedziskach huśtawek i bujaków,
v huśtanie się na stojąco,
v skręcanie huśtawek,
v zjeżdżanie głową w dół.
6. Korzystanie ze wszystkich urządzeń placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją.
7. Zabrania się dewastowania urządzeń.
8. Zakazuje się wprowadzania psów.
9. Zakazuje się wnoszenia opakowań szklanych.
10. Zakazuje się zaśmiecania obiektu.
11. Zakazuje się wprowadzania i jazdy na rowerach oraz gry w piłkę w bezpośrednim sąsiedztwie konstrukcji.
12. Za szkody wyrządzone na placu zabaw przez dzieci odpowiadają ich rodzice lub opiekunowie.