Regulamin obiektu
Późny przyjazd (po 22:00) musi być potwierdzony i uzgodniony z personelem obiektu. Za późny przyjazd (po 22:00) jest naliczana dodatkowa opłata w wysokości 50 złotych.
Dysponujemy tylko jednym miejscem parkingowym dla każdego z apartamentów. Każdy dodatkowy samochód będzie zmuszony zaparkować poza obiektem.
Warunki najmu Apartamentu Maki.
- Przyjazd Klienta w godzinach innych niż trwa Doba, w szczególności po godzinie 22.00 i wyjazd przed godziną 7:00 muszą być wcześniej ustalone z Rezydentem.
- Przyjazd po 22.00 wiąże sie z dodatkową opłatą 50PLN.
- Z Apartamentu mogą korzystać mogą osoby w liczbie określonej przez Klienta przy dokonywaniu rezerwacji. Jeżeli liczba osób mających korzystać z Apartamentu przekracza liczbę podaną w rezerwacji Usługodawca lub Rezydent może odmówić wydania kluczy do Apartamentu.
- Za dziecko do lat 5, śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i nie wymagające dostarczenia osobnej pościeli, klient nie ponosi dodatkowych opłat za pobyt w Apartamencie.
- W Apartamentach nie jest dopuszczalne przetrzymywanie żadnych zwierząt.
- Osoby odwiedzające Klienta w Apartamencie mogą przebywać w Apartamencie od godziny 7:00 do godziny 22:00. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, poszanowania zasad współżycia społecznego, w tym do poszanowania ciszy nocnej obowiązującej od godziny 22:00 do godziny 7:00.
- Klient nie może oddawać Apartamentu w podnajem oraz przekazywać go osobom trzecim do używania, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną Cenę za pobyt.
- Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia Apartamentu, tj. dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy i nie udostępnianie ich osobom trzecim.
- Usługodawcy i Rezydentowi przysługuje prawo wstępu do Apartamentu w celu usunięcia awarii lub w razie powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że Klient narusza zapisy Regulaminu. W przypadku, gdy Klient nie będzie obecny w Apartamencie, zostanie niezwłocznie poinformowany go o konieczności wstępu do Apartamentu.
- Usługodawca ma obowiązek zapewnić:
- a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Klientowi,
- b) bezpieczeństwo pobytu,
- c) profesjonalną i uprzejmą obsługę.
- Klient zobowiązany jest do dbania o Apartament i jego zwrot w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego stopnia zużycia.
- Klient proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie Usługodawcy lub Rezydenta o wszelkich stwierdzonych usterkach Apartamentu i zdarzeniach mogących narazić Usługodawcę lub posiadacza Apartamentu na szkodę. Usterki nie zgłoszone w ciągu 2 godzin od przekazania kluczy przez Rezydenta mogą stanowić podstawę do obciążenia za nie Klienta.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Usługodawcę lub Rezydenta o wszelkich szkodach wyrządzonych w wyposażeniu Apartamentu jak i samym Apartamencie, oraz zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w ostatnim dniu korzystania z Apartamentu.
- Szczegółowe zasady porządkowe korzystania z Apartamentu znajdują się w regulaminie porządkowym udostępnianym Klientowi na terenie Apartamentu.
- Apartament jest samodzielnym lokalem mieszkalnym wykorzystywanym przez Klienta na podstawie Umowy najmu. W związku z powyższym Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Klienta lub inne osoby korzystające z Apartamentu, w szczególności nie ponosi wobec Klienta odpowiedzialności, o której mowa w art. 846-852 Kodeksu cywilnego.
- W przypadku zaistnienia siły wyższej, takiej jak np. katastrofa naturalna, strajk, czy stan wyjątkowy, uniemożliwiających lub w nadmiernym stopniu utrudniających realizację Umowy najmu, żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swych zobowiązań.