Regulamin obiektu

Późny przyjazd (po 22:00) musi być potwierdzony i uzgodniony z personelem obiektu. Za późny przyjazd (po 22:00) jest naliczana dodatkowa opłata w wysokości 50 złotych.

Dysponujemy tylko jednym miejscem parkingowym dla każdego z apartamentów. Każdy dodatkowy samochód będzie zmuszony zaparkować poza obiektem.

Warunki najmu Apartamentu Maki.

  1. Przyjazd Klienta w godzinach innych niż trwa Doba, w szczególności po godzinie 22.00 i wyjazd przed godziną 7:00 muszą być wcześniej ustalone z Rezydentem.
  2. Przyjazd po 22.00 wiąże sie z dodatkową opłatą 50PLN.
  3. Z Apartamentu mogą korzystać mogą osoby w liczbie określonej przez Klienta przy dokonywaniu rezerwacji. Jeżeli liczba osób mających korzystać z Apartamentu przekracza liczbę podaną w rezerwacji Usługodawca lub Rezydent może odmówić wydania kluczy do Apartamentu.
  4. Za dziecko do lat 5, śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i nie wymagające dostarczenia osobnej pościeli, klient nie ponosi dodatkowych opłat za pobyt w Apartamencie.
  5. W Apartamentach nie jest dopuszczalne przetrzymywanie żadnych zwierząt.
  6. Osoby odwiedzające Klienta w Apartamencie mogą przebywać w Apartamencie od godziny 7:00 do godziny 22:00. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, poszanowania zasad współżycia społecznego, w tym do poszanowania ciszy nocnej obowiązującej od godziny 22:00 do godziny 7:00.
  7. Klient nie może oddawać Apartamentu w podnajem oraz przekazywać go osobom trzecim do używania, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną Cenę za pobyt.
  8. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia Apartamentu, tj. dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy i nie udostępnianie ich osobom trzecim.
  9. Usługodawcy i Rezydentowi przysługuje prawo wstępu do Apartamentu w celu usunięcia awarii lub w razie powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że Klient narusza zapisy Regulaminu. W przypadku, gdy Klient nie będzie obecny w Apartamencie, zostanie niezwłocznie poinformowany go o konieczności wstępu do Apartamentu.
  10. Usługodawca ma obowiązek zapewnić:
  11. a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Klientowi,
  12. b) bezpieczeństwo pobytu,
  13. c) profesjonalną i uprzejmą obsługę.
  14. Klient zobowiązany jest do dbania o Apartament i jego zwrot w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego stopnia zużycia.
  15. Klient proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie Usługodawcy lub Rezydenta o wszelkich stwierdzonych usterkach Apartamentu i zdarzeniach mogących narazić Usługodawcę lub posiadacza Apartamentu na szkodę. Usterki nie zgłoszone w ciągu 2 godzin od przekazania kluczy przez Rezydenta mogą stanowić podstawę do obciążenia za nie Klienta.
  16. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Usługodawcę lub Rezydenta o wszelkich szkodach wyrządzonych w wyposażeniu Apartamentu jak i samym Apartamencie, oraz zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w ostatnim dniu korzystania z Apartamentu.
  17. Szczegółowe zasady porządkowe korzystania z Apartamentu znajdują się w regulaminie porządkowym udostępnianym Klientowi na terenie Apartamentu.
  18. Apartament jest samodzielnym lokalem mieszkalnym wykorzystywanym przez Klienta na podstawie Umowy najmu. W związku z powyższym Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Klienta lub inne osoby korzystające z Apartamentu, w szczególności nie ponosi wobec Klienta odpowiedzialności, o której mowa w art. 846-852 Kodeksu cywilnego.
  19. W przypadku zaistnienia siły wyższej, takiej jak np. katastrofa naturalna, strajk, czy stan wyjątkowy, uniemożliwiających lub w nadmiernym stopniu utrudniających realizację Umowy najmu, żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swych zobowiązań.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!