Regulamin obiektu
W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu. Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu – dotyczy to także osób towarzyszących Gościa.
- Właściciel – podmiot posiadający prawo własności lub ustanowione na jego rzecz prawo zależne do dysponowania lokalem będącym przedmiotem najmu.
- Gospodarz – podmiot reprezentujący na podstawie udzielonego pełnomocnictwa Właściciela apartamentu w kontaktach z gośćmi, w tym do zawierania stosownych umów najmu wraz z ich rozliczaniem.
- Gość – osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, biorący w odpłatne, określone w czasie użytkowanie należący do Właściciela apartament, na podstawie umowy zawartej z reprezentującym Właściciela Gospodarzem, na podstawie dokonanej rezerwacji apartamentu.
- 1. Rezerwacja, opłaty za usługę, warunki płatności oraz zmiana/odstąpienie/anulacja rezerwacji:
- Rezerwacji apartamentu Klient może dokonywać drogą elektroniczną kontakt@apartamentypodniedzwiedziem.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 603203443 oraz za pomocą portali rezerwacyjnych tj. booking.com i airbnb.com
- Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje na adres e-mail "Potwierdzenie rezerwacji" wybranego apartamentu wraz z terminem, kosztem całego pobytu oraz wysokością zadatku.
- Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki.
- Opłata za pobyt w apartamencie nie zawiera opłaty miejscowej - przy zameldowaniu należy uiścić opłatę miejscową w wysokości 2zł/osobonoc.
- Zawarta umowa obejmuje jedynie wynajem apartamentu - bez wyżywienia i dojazdu.
- Osobą dokonującą rezerwacji może być tylko osoba pełnoletnia.
- Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez Gospodarza Apartamentów Pod Niedźwiedziem telefonicznie bądź e-mailem.
- Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu wpłaty zadatku w ciągu ilości dni podanej w potwierdzeniu rezerwacji wysyłanej drogą elektroniczną (e-mail) w wysokości ok 30% kwoty należnej za cały pobyt. W przypadku braku wpływu zadatku na konto bankowe w ciągu ustalonej ilości dni rezerwacja ulega anulowaniu.
- Dane firmy oraz konta do dokonywania wszelkich wpłat są następujące:
"Apartamenty Pod Niedźwiedziem" Krzeptówki 168:
Apartamenty nr : 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11 oraz 12
AM GRUPA INWEST-BUD Sp. z o.o.
Os.Wyzwolenia 9/3
34-350 WĘGIERSKA GÓRKA
NIP: 553 251 17 49
Nr konta bankowego: 30 1750 0012 0000 0000 3580 0808
oraz
Apartamenty nr : 7, 8, 10, 13 oraz 14
P.W. "Ricard" Ryszard Wałek
Zawiszy Czarnego 4/131
40-872 Katowice
NIP: 6341284154
Nr konta bankowego: 17 1050 1214 1000 0022 7728 1024
"Apartamenty Pod Niedźwiedziem Centrum" Małe Żywczańskie 11:
Apartamenty nr : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13 oraz 14
P.W. "Ricard" Ryszard Wałek
Zawiszy Czarnego 4/131
40-872 Katowice
NIP: 6341284154
Nr konta bankowego: 17 1050 1214 1000 0022 7728 1024
- Niezidentyfikowane wpłaty lub inaczej zatytułowane niż zostało to ustalone w potwierdzeniu rezerwacji będą odsyłane na konto adresata potrącając wszelkie koszty administracyjne/bankowe.
- Pozostała część należności za pobyt musi być opłacona z góry na miejscu gotówką w dniu zameldowania do godziny 21:00 lub przelewem do 2 dni przed zameldowaniem. Niedokonanie zapłaty za pobyt z góry przy zameldowaniu uprawnia Gospodarza do odmowy zameldowania gościa i wydania klucza do apartamentu lub kodu dostępowego w przypadku apartamentów na Krzeptówki 168.
- Wpłata za pobyty bożonarodzeniowe i sylwestrowe (22.12-03.01) musi być dokonana w całości co najmniej na miesiąc przed planowanym przyjazdem.
- Odstąpienie od rezerwacji lub jej zmiana:
- Gość zobowiązany jest poinformować o rezygnacji drogą elektroniczną na adres: kontakt@apartamentypodniedzwiedziem.pl
- W przypadku odstąpienia od rezerwacji na 30 dni przed planowanym przyjazdem, wpłacona opłata rezerwacyjna (zadatek) zostanie zwrócona na rachunek, z którego została dokonana, pomniejszona o ewentualne prowizje bankowe lub inne opłaty z tym związane.
- W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 30 dni przed przyjazdem lub niepojawienia się Gościa, opłata rezerwacyjna (zadatek) nie zostanie zwrócona,
- W przypadku chęci zmian w rezerwacji np. większa ilość osób, skrócenie lub przedłużenie pobytu należy dokonać zgłoszenia drogą elektroniczną na adres: kontakt@apartamentypodniedzwiedziem.pl - rezerwacja zostanie sprawdzona pod względem dostępności ilości miejsc oraz terminu, a następnie zostanie przesłana nowa oferta uwzględniająca ewentualne dopłaty.
- W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu lub późniejszego przybycia niż to było ustalone w potwierdzeniu wstępnym rezerwacji Apartamenty Pod Niedźwiedziem nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
- O przyjeździe mniejszej liczby osób niż zakłada to rezerwacja prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. Zmniejszenie ilości osób w dzień przyjazdu lub w trakcie trwania pobytu nie skutkuje zmianą ceny za pobyt - obowiązuje cena z rezerwacji.
- O skróceniu pobytu niż zakłada to rezerwacja prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. Zmniejszenie ilości nocy w dzień przyjazdu lub w trakcie trwania pobytu nie skutkuje zmianą ceny za pobyt - obowiązuje cena z rezerwacji.
- Jeżeli Goście nie zameldują się w dniu uzgodnionym jako data przyjazdu Gospodarz na następny dzień kontaktuje się z Gościem w 3 formach: e-mail, sms oraz kontakt telefoniczny. W przypadku braku odpowiedzi lub oficjalnej rezygnacji stwierdzamy "niedojazd" Gości i rezerwacja zostaje anulowana, a zadatek wpłacony nie podlega zwrotowi.
- Na życzenie Gościa dostarczamy bezpłatnie łóżeczko dziecięce do apartamentu - potwierdzenie musi nastąpić podczas rezerwacji.
- Dzieci do lat 3 nie są liczone jako pełna osoba.
- Apartament nie może być podnajmowany osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom udostępniane.
- Zmiana rezerwacji przez Apartamenty Pod Niedźwiedziem jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Właścicieli tj. kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu czy pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Apartamenty Pod Niedźwiedziem mają obowiązek zaproponować inny termin Gościowi, a gdy Gość nie wyraża na to zgody odstąpić od umowy zwracając Gościowi wpłacony zadatek (anulacja rezerwacji).
- 2. Zawarcie umowy
- Umowa o świadczenie usług krótkotrwałego zakwaterowania pomiędzy Gościem a Apartamentami Pod Niedźwiedziem zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji drogą elektroniczną kontakt@apartamentypodniedzwiedziem.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 603203443 oraz za pomocą portali rezerwacyjnych tj. booking.com i airbnb.com
- Gość apartamentu winien uregulować należność za pobyt w dniu przyjazdu, a także wypełnić kartę meldunkową w trakcie meldowania. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.
- Gospodarz ma prawo żądać okazania przez osobę rezerwującą jej dowodu tożsamości. (dowód osobisty, paszport) podczas zameldowania i wypełnienia karty meldunkowej
- Niedokonanie zapłaty za pobyt z góry przy zameldowaniu lub na minimum 2 dni przed przyjazdem przelewem uprawnia Gospodarza do odmowy zameldowania gościa i wydania klucza do apartamentu lub kodu dostępowego w przypadku apartamentów na Krzeptówki 168..
- Na miejscu przy zameldowaniu należy uiścić gotówką opłatę miejscową wynoszącą 2zł/os/noc.
- Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie ograniczona jest do liczby określonej w ofercie dotyczącej apartamentu oraz w potwierdzeniu rezerwacji.
- W przypadku, gdy, liczba gości przybyłych jest większa od liczby zgłoszonej w trakcie rezerwacji, Gospodarz może odmówić zakwaterowania.
- Jeżeli liczba osób w apartamencie zwiększy się niż zostało to uzgodnione podczas dokonywania rezerwacji Gość ma obowiązek zgłosić to Gospodarzowi oraz uiścić stosowną opłatę za dodatkowe osoby - płatne 50zł każdą noc za dodatkową osobę.
- Podczas przekazywania kluczy lub po samodzielnym zameldowaniu w przypadku apartamentów na Krzeptówki 168 i wymaganym kontakcie telefonicznym osoba wprowadzająca, udziela instrukcji dotyczących obsługi wybranych urządzeń elektrycznych stanowiących wyposażenie apartamentu. Moment ten stanowi jednocześnie zapoznanie się ze stanem technicznym, ilościowym apartamentu i urządzeń w nim się znajdujących.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
- 3. Faktury VAT
- W przypadku chęci otrzymania przez Gościa faktury VAT obejmującego koszty zakwaterowania, Gość jest zobowiązany zgłosić to Gospodarzowi w chwili zawarcia „umowy”.
- Faktura VAT zostanie wystawiona przez Gospodarza za upoważnieniem Właściciela apartamentu oraz dostarczona gościom w ustalony sposób oraz w wyznaczonym terminie.
- 4. Obowiązki/kompetencje/procedury pobytu Gościa:
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Zameldowanie jest możliwe od godziny 15:00 natomiast wymeldowanie do godziny 11.00 w dniu, w którym według umowy pobyt zostaje zakończony - możliwość wcześniejszego przyjazdu do apartamentu przed godziną 15.00 jest tylko możliwe w przypadku wcześniejszego przygotowania apartamentu. Gospodarz przesyła wtedy stosowną informację sms-em.
- Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
- W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad, Gospodarz jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Gościa wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji.
- Palenie tytoniu w apartamentach jest całkowicie zabronione z wyłączeniem balkonów oraz tarasów przy zamkniętym oknie/drzwiach. Klient niestosujący się do zakazu zostanie obciążony opłatą PLN 500 za odświeżenie pomieszczeń i sprzętu przez wyspecjalizowaną firmę.
- Klient, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej trwającej od 22.00 do 6.00.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, naruszającym spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nieprzestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi Gospodarz apartamentu ma prawo wymówić apartament w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat. Gospodarz nie jest zobowiązany wówczas do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Gospodarz obiektu ma prawo odmówić zakwaterowania i przyjęcia Gości, którzy wykazują agresję słowną lub cielesną wobec pracowników, Gospodarzy lub innych gości. Wpłacony wcześniej zadatek nie podlega zwrotowi.
- W apartamentach obowiązuje segregacja śmieci przez gości - w każdym z apartamentów znajduje się instrukcja segregacji.
- Do obowiązków Gościa należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem, a śmieci nagromadzone przez w czasie pobytu powinny zostać usunięte do odpowiednich kubłów/kontenerów przy budynku.
- Goście mają obowiązek zachować czystość w apartamencie, na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku.
- 5. Postanowienia ogólne
- Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Apartamentów Pod Niedźwiedziem
- Najemca dokonując rezerwacji oświadcza, że akceptuje poniższą klauzulę jak i zapoznaje się z informacją o monitoringu:
"Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2002r. Nr 101 , poz. 926 ze zm.) przez właściciela Apartamentów w celu realizacji rezerwacji/umowy najmu, komunikacji z gościem, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych"
"W związku z art. 13 ust 1 i 2 oraz z art. 14 ust. 5 pkt. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W Apartamentach Pod Niedźwiedziem na jego parkingu, klatkach schodowych oraz pokoju zabaw dla dzieci prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa, porządku, ochrony osób, mienia, ochrony przeciwpożarowej oraz przeciw-powodziowej.
Administratorem Danych zawartych w systemie monitoringu wizyjnego są Właściciele
W sprawie monitoringu wizyjnego można skontaktować się:
b) przez e-mail: kontakt@apartamentypodniedzwiedziem.pl
c) telefonicznie: +48 603203443
Odbiorcą Pani / Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - art. 6 ust.1 lit. c i f RODO.
Zapisy z monitoringu przechowywane będą aż do nadpisania (w zależności od wielkości nagrań) maksymalnie do ok. 30 dni lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie prawa.
Posiada Pani/ Pan prawo do dostępu do nagrań w uzasadnionych przypadkach oraz prawo do przetwarzania danych przez ograniczony czas.
Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do treści danych na zasadach określonych w art. 15 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 18 RODO.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych."
- W wyposażeniu apartamentu znajduje się pościel, ręczniki oraz jako na "start" papier toaletowy, worki na śmieci, płyn do naczyń, mydło w płynie, ścierka i gąbka kuchenna.
- Obsługa apartamentu nie ma prawa bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu, a tym bardziej przemieszczania czy korzystania z jego osobistych rzeczy. Prawo wejścia do wynajętego obiektu pozostawia się jedynie w przypadku awarii, zauważenia zagrożeń, na które może wpłynąć bezpieczeństwo gości, pobytów dłuższych niż 7 nocy (uprzednio informując Gościa o zamierzonym dokonaniu rewizji stanu lokalu) lub w przypadku niestosowania się gości do regulaminu apartamentu.
- Obsługa apartamentu lub obsługa serwisowa posiada dodatkowy komplet kluczy lub kod dostępowy, w przypadku nagłych awarii, usterek może wejść do apartamentu w celu ich napraw podczas nieobecności gości w apartamencie.
- Gość może zgłaszać w trakcie pobytu w apartamencie wszelkie uwagi i żądania do Gospodarzy w godz. Ich pracy lub pod numerem telefonu 603-203-443.
- Wszelkie usterki urządzeń znajdujących się w apartamencie należy zgłaszać natychmiast Gospodarzom apartamentu. Gość, który umyślnie lub przez niewłaściwe użytkowanie zniszczy wyposażenie apartamentu zobowiązany jest pokryć finansowo w całości koszty wszelkich usterek powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, o czym Gość powinien niezwłocznie poinformować Gospodarza.
- Przedmioty pozostawione przez Gościa po opuszczeniu apartamentu mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W innym przypadku, po pięciu dniach od daty wyjazdu Gościa z apartamentu, Gospodarze postąpią z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu. Nie dotyczy to ładowarek, zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy będących wyposażeniem apartamentu (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd).
- Goście mogą korzystać bezpłatnie z ogólnodostępnej pralki, żelazka, deski do prasowania. Nie zapewniamy chemii do prania.
- Gospodarz może odmówić przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła niniejszy regulamin.
- Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice szczególnie w pokoju zabaw.
- Apartamenty Pod Niedźwiedziem nie ponoszą odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament oraz przerwami w dostawie mediów.
- Wykwaterowanie następuje w apartamencie w dniu ustalonym w umowie jako dzień wyjazdu Gościa w obecności Gospodarza.
- Temperatura w apartamencie w okresie grzewczym gwarantowana jest na poziomie minimum 20C w salonie i łazience natomiast w sypialni 18C - zalecane minimalne temperatury przez WHO oraz przyjęte przez różne instytucje naukowe jako bezpieczne i zdrowe dla ludzi.
- 6. Zakwaterowanie zwierząt domowych
- Pobyt zwierząt domowych w apartamencie jest dopuszczalny po wcześniejszym poinformowaniu.
- Zakwaterowanie zwierząt domowych będzie obciążone opłatą za dodatkowe usługi oczyszczania apartamentu w wysokości 200,00 zł za pobyt, w przypadku stwierdzenia pozostawienia dużej ilości sierści przy odbiorze apartamentu przez gospodarza w dniu wymeldowania.
- Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione przez zwierzę w wyposażeniu oraz urządzeniach technicznych apartamentu.
- W przypadku przyjazdu ze zwierzęciem jego właściciel powinien posiadać ze sobą książeczkę zdrowia bądź paszport z aktualnym wpisem o szczepieniu przeciwko wściekliźnie.
- 7. Odpowiedzialność za mienie powierzone
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.
- W dniu wyjazdu Gość jest zobowiązany udostępnić wynajmowany apartament Gospodarzom w celu skontrolowania stanu miejsca noclegowego.
- Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez Gospodarzy, będą dochodzone na drodze sądowej w przypadku odmowy zapłaty za wyrządzone szkody - w tym przypadku Gospodarz ma prawo wezwać policję.
- Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze do apartamentu oraz pilota do telewizora i klimatyzacji. Zagubienie klucza lub pilota obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 200,00 zł.
- Gość ma obowiązek zabezpieczyć apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi, wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie pożarem.
- Za mienie pozostawione na klatce Apartamenty Pod Niedźwiedziem nie ponoszą odpowiedzialności.
- 8. Wykorzystanie miejsc parkingowych
- Goście apartamentu zobowiązani są do parkowania posiadanych pojazdów na parkingu ogólnodostępnym według wskazówek Gospodarza.
- Parking jest niestrzeżony i nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Obowiązuje limit samochodów: 1 samochód na apartament 4 lub 5 osobowy oraz 2 samochody na apartament 6 osobowy.
- W przypadku przyjazdu większą ilością samochodów niż jest to zezwolone w powyższym punkcie sugerujemy:
- w przypadku pobytu na ul. Krzeptówki 168 parkować tymi samochodami na płatnym parkingu przy Sanktuarium MBF Osiedle Krzeptówki 14, 34-500 Zakopane ok 750m od obiektu lub szukać innego miejsca we własnym zakresie.
- w przypadku pobytu na ul. Małe Żywczańskie 11 szukać innego miejsca we własnym zakresie.
- 9. Użytkowanie altany (dot. tylko pobytu w obiekcie na Krzeptówki 168)
- Altana służy wyłącznie do organizowania ogniska i grilla.
- Drzewo, węgiel oraz rozpałka wymagana do organizacji ogniska i grilla należy zapewnić sobie we własnym zakresie na własny koszt.
- Organizatorem ogniska i grilla może być wyłącznie osoba pełnoletnia.
- Osoby poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie altany wyłącznie za zgodą rodziców, opiekuna prawnego lub osoby dorosłej będącej organizatorem.
- Na terenie altany nie wolno śmiecić. Odpadki należy wrzucać do worków na śmieci zawieszonych wewnątrz altany.
- Należy uprzątnąć altanę po zakończonym ognisku lub grillu.
- Po zakończeniu ogniska lub grilla należy je wygasić.
- Zabrania się rozpalania ognia w miejscu do tego nieprzystosowanym. Ognisko może być rozpalane wyłącznie na okrągłej metalowej platformie na ognisko, a grill tylko na specjalnym stole grillowym.
- Dzieci i młodzież powinny zachować bezpieczną odległość od otwartego źródła ognia.
- Za wszelkie obrażenia poniesione w wyniku korzystania z altany odpowiedzialność ponosi rodzic lub opiekun prawny poszkodowanego.
- Na terenie altany zabrania się:
- wchodzenia na dach konstrukcji altany,
- wchodzenia na górne elementy konstrukcyjne obiektów znajdujących się w pobliżu altany
- niszczenia i uszkadzania roślinności oraz wykonanych dekoracji,
- rozpalania ognisk poprzez użycie materiałów pirotechnicznych, łatwo palnych oraz szkodliwych substancji chemicznych.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia altany lub innych elementów dekoracyjnych znajdujących się na terenie altany, osoba odpowiedzialna za organizację ogniska zostanie obciążona kosztami naprawy.
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 – 6:00 i nie powoduje to zakazu organizacji ogniska lub grilla.
- O wszelkich aktach wandalizmu lub innych niebezpiecznych zdarzeniach mających miejsce na terenie altany poinformować należy Gospodarza lub Policję pod nr 997. Nr telefonu kontaktowego do Gospodarza: 603-203-443
- 10. Użytkowanie pokoju zabaw (dot. tylko pobytu w obiekcie na Krzeptówki 168)
- Pokój zabaw jest przeznaczony dla Gości Apartamentów Pod Niedźwiedziem.
- Pokój zabaw jest otwarty codziennie w godzinach 9-21.
- Dzieci powinny przebywać w pokoju zabaw pod opieką dorosłych, za bezpieczeństwo dzieci odpowiadają ich opiekunowie.
- W pokoju zabaw znajdują się małe elementy, którymi dzieci mogą się zadławić, dlatego opiekunowie dzieci powinni szczególnie zwracać na nie uwagę.
- Dzieci oraz ich opiekunowie powinni dbać o porządek po skończonej zabawie.
- Z urządzeń, zabawek znajdujących się na terenie pokoju zabaw należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem. Za szkody spowodowane przez dzieci odpowiadają ich opiekunowie i są oni zobowiązani do naprawy bądź odkupienia uszkodzonych urządzeń lub zabawek.
- Zabrania się wynoszenia zabawek z pokoju zabaw.
- W trosce o zdrowie naszych najmłodszych gości zabrania się przebywania w pokoju zabaw dzieci bądź dorosłych, będących nosicielami chorób zakaźnych, infekcji wirusowych i bakteryjnych.
- Apartamenty Pod Niedźwiedziem zastrzegają sobie prawo do zmiany godzin otwarcia pokoju zabaw.
- Apartamenty Pod Niedźwiedziem nie ponoszą odpowiedzialności za szkody materialne lub uszczerbki na zdrowiu użytkowników sali zabaw.
- Należy stosować się do uwag Gospodarzy Apartamentów Pod Niedźwiedziem.
- Wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać Gospodarzą Apartamentów Pod Niedźwiedziem.
- 11. Reklamacje
- Pod pojęciem reklamacji należy rozumieć wszelkie wnioski, skargi i zażalenia.
- Reklamacje winny być zgłaszane wyznaczonemu Gospodarzowi oraz wnoszone w formie pisemnej.
- Wnoszący reklamacje winien podać swoje dane personalne wraz z aktualnym adresem korespondencyjnym, adresem poczty elektronicznej, numerem telefonu kontaktowego oraz danymi rezerwacji.
- Reklamacja powinna zawierać oznaczenie apartamentu zajmowanego przez reklamującego oraz kompletny opis sytuacji podlegającej reklamacji jak również precyzyjne określenie roszczenia.
- Reklamacje posiadające wymagana formę oraz treść będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich przekazania.
- Korespondencja niespełniająca warunków określonych w pkt. 3 i 4 pozostawiana jest bez rozpatrzenia.
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym, a klientem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku braku porozumienia sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Właściciela. W zakresie nie uregulowanym w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego.