Regulamin obiektu

1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu.

2.Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu a kończy się o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu.

3.Przyjęcie i zameldowanie Gości oraz przekazanie kluczy do apartamentu do godziny 20:00

4. Zakaz organizacji przyjęć i imprez

5. Zakaz palenia i używania otwartego ognia na terenie obiektu ( grill, świeczki, lampiony)

6. Nie przyjmujemy zwierząt- W willi TATIANA nie akceptujemy pobytu zwierząt w apartamentach. W przypadku przybycia Gościa do apartamentu ze zwierzęciem, właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji, bez zwrotu wniesionej opłaty rezerwacyjnej.

7. W Willi obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.

8. Zakaz chodzenia w butach narciarskich po obiekcie

9. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.

10.  Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.

11.  Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację lub osobę odpowiedzialną za klucze o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu. Opłata pobierana w przypadku zagubienia kluczy lub pilota wynosi 1000 zł

12.  Przy każdorazowym opuszczaniu apartamentu oraz willi, Gość proszony jest o zamknięcie drzwi do apartamentu, okien, drzwi balkonowych oraz drzwi wejściowych do willi, furtki i bramy wjazdowej na parking.

13.  Do każdego apartamentu przysługuje 1 miejsce parkingowe. Parking dostępny jest wyłącznie dla wynajmujących apartamenty. Osoby odwiedzające mają zakaz parkowania pojazdu na terenie obiektu pod karą odholowania na koszt właściciela pojazdu.

14. Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji klient ma obowiązek (jeśli istnieje możliwość w apartamencie) dopłacić za osoby niezgłoszone. W innym przypadku osoba odpowiedzialna za rezerwację może odmówić wydania kluczy do apartamentu.

15.  Klient zobowiązany jest do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie apartamentu w stanie zastanym.

16.  Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godziny 7:00 do godziny 22:00.

17.  Willa TATIANA może odmówić przyjęcia klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Willi, wyrządzając szkodę w mieniu Willi lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w Willi, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie Willi.

18.  Na terenie całej Willi TATIANA obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów oraz papierosów elektronicznych, ze względu na warunku przeciwpożarowe. W przypadku złamania zakazu palenia, do kwoty rezerwacji zostanie doliczona opłata w wysokości 1000 zł za sprzątanie apartamentu.

19.  Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. grilla, świeczki, lampiony

20. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w apartamencie wartościowe rzeczy oraz pieniądze. Kwestię tę regulują przepisy art.846-849 Kodeksu Cywilnego.

21.  Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, oraz za przedmioty pozostawione w pojeździe, niezależnie od tego czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu willi czy poza terenem willi.

22.  Pozostawione przez Gościach w apartamentach przedmioty i ubrania są, po ich odnalezieniu przechowywane przez 1 mc od daty pozostawienia rzeczy. Gość, który pozostawił rzeczy w apartamentach, proszony jest o kontakt i wskazanie adresu, na który właściciel obiektu może odesłać pozostawione rzeczy, za zaliczeniem pocztowym.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!