Regulamin obiektu

 

Regulamin Villa 7 Zakopane

I. Rezerwacja

1.    Celem dokonania rezerwacji usługi gość rezerwuje pobyt internetowo wypełniając formularz rezerwacyjny na stronie www.villa7.pl lub telefonicznie. Na adres e-mail gościa zostaje wysłana wstępna rezerwacja wybranego apartamentu, która jest ważna 3 dni robocze- w tym okresie Gość jest zobowiązany zapłacić zadatek w kwocie podanej                 w wiadomości e-mail.

2.    Zadatek wpłacony przez Gościa stanowi potwierdzenie rezerwacji.

3.    W sytuacji, gdy Gość nie wpłaci zadatku w wyznaczonym czasie, dochodzi do anulacji wstępnej rezerwacji.

4.    Po wpłacie zadatku, Gość otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji i wystawiana jest faktura dokumentująca otrzymaną wpłatę.

5.    Gość jest zobowiązany do uregulowania reszty kwoty za pobyt podanej w wiadomości    e-mail niezwłocznie przy zameldowaniu u osoby przekazującej kartę do apartamentu.

6.    Na terenie Miasta Zakopane obowiązuje opłata klimatyczna w wysokości 2,00 PLN za osobę za każdy pełen dzień pobytu, którą dolicza się do kwoty za pobyt. Opłatę klimatyczną Gość jest zobowiązany opłacić przy zameldowaniu.

 

II. Warunki umowy najmu

 

1.    Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 i kończy się o 11:00 w dniu wyjazdu.

2.    W przypadku, gdy Gość nie dotrze na umówioną godzinę z przyczyn niezależnych od Niego, zobowiązany jest niezwłocznie, telefonicznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację.

3.    Zameldowanie odbywa się do godziny 20:00.

4.    Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu, a Gościem dotyczy tylko wynajmu apartamentu.

5.    Na terenie Villi 7 poza sezonem minimalnie można wynająć dwie doby, ale liczba ta może się różnić w poszczególnych sezonach.

6.    Gość jest zobowiązany do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji nawet w przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od właścicieli obiektu, pobyt ulegnie skróceniu.

7.    Gość może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może poddawać go w dalszy podnajem.

8.    Gość jest odpowiedzialny za wszystkie szkody, jakie wyrządzi na terenie Villi 7 i zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację oraz pokryć koszty naprawy najpóźniej w dniu wyjazdu.

9.    Na terenie Villa 7 obowiązuje cisza nocna w godzinach: 7:00- 22:00. 

 

III. Zmiany w rezerwacji

  

1.    Przedłużenie pobytu w danym apartamencie jest możliwe tylko w sytuacji jeśli jest on wolny. Należy powiadomić telefonicznie osobę odpowiedzialną za rezerwację.

2.    W przypadku odwołania rezerwacji na co najmniej 21 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu, zadatek ulega zwrotowi w całości.

  

IV. Obowiązki Gościa

1.    Gość jest zobowiązany do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa.

2.    Przy wymeldowaniu Gościa, apartament przez Niego wynajmowany musi być w stanie zastanym przy zameldowaniu. W przeciwnym razie Gość jest zobowiązany pokryć koszty szkód powstałych podczas pobytu jakie wyrządził. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy szkody nie są wyrządzone z winy Gościa.

3.    Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Gość jest zobowiązany do poinformowania telefonicznie lub mailowo w przypadku zmiany tej liczby.

4.    Na terenie Villa 7 obowiązuje zakaz palenia papierosów. W przypadku złamania zakazu palenia do kwoty rezerwacji zostanie doliczona opłata w wysokości 1000 zł za sprzątanie apartamentu.

5.    Villa 7 może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył Regulamin Villi 7 albo też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie lokalu lub spokój jej Gości.

6.    Na terenie Villa 7 ze względu na bezpieczeństwo i systemy przeciwpożarowe, zabronione jest używanie urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia, jak również używanie ognia otwartego w postaci np. grilla.

7.    Villa 7 może wypowiedzieć umowę najmu osobom nieprzestrzegającym regulaminu obiektu Villa 7 Zakopane, albo osobom zakłócającym spokój pozostałym Gościom.

 

V. Zwierzęta

 

Na terenie Villa 7 nie przewidujemy pobytu zwierząt.

 

VI. Wystąpienie okoliczności niezależnych od właściciela

 

W sytuacji, gdy wystąpią okoliczności niemożliwe do przewidzenia, których skutków nie można szybko zlikwidować, właściciel obiektu ma prawo anulować umowę, jak i zaproponować Gościom obiekt zastępczy, podobny do obiektu pierwotnie zarezerwowanego przez Gości. W przypadku anulacji rezerwacji kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

 

VII. Prawo właściwe

 

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem, a Gościem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!