4.6
Dodał: Ponad rok temu
Niestety apartament nie był przygotowany na czas - na stronie widnieje informacja, że doba hotelowa rozpoczyna się o godz.15. Po przybyciu na miejsce okazało się, że apartament nie został wysprzątany po poprzednich gościach, zużyta pościel i ręczniki wciąż zalegały w pokojach, więc nie mieliśmy możliwości by wziąć prysznic czy odpocząć po 10-godzinnej podróży z 8-letnim dzieckiem przy 30stopniowym upale... Pozwolono nam zostawić bagaże (!) i opuścić apartament na kolejne 2 godziny celem posprzątania. Złożona reklamacja została zignorowana, słowo "przepraszam" najwidoczniej też jest obce, a odpowiedzi na emaile do dzisiejszego dnia nie otrzymałam. Sam apartament całkiem przyzwoicie wyposażony, okolica spokojna i przyjemna, w odległości 35 minut pieszo od Krupówek. Do Zakopanego na pewno wrócimy, ale nie skorzystamy nigdy więcej z oferty visit.zakopane ze względu na brak poszanowania dla klientów. Pozdrawiam.
Wyjazd: rodzinny

34 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Pani Kasiu, dziękujemy za opinię i uwagi. Bardzo przepraszamy za niedogodności, które Panią spotkały podczas pobytu. Dopilnujemy by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca, każdą reklamację, bardzo poważnie traktujemy i jeszcze raz przepraszamy, pozdrawiamy, zespół VisitZakopane.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!