Niestety apartament nie był przygotowany na czas - na stronie widnieje informacja, że doba hotelowa rozpoczyna się o godz.15. Po przybyciu na miejsce okazało się, że apartament nie został wysprzątany po poprzednich gościach, zużyta pościel i ręczniki wciąż zalegały w pokojach, więc nie mieliśmy możliwości by wziąć prysznic czy odpocząć po 10-godzinnej podróży z 8-letnim dzieckiem przy 30stopniowym upale... Pozwolono nam zostawić bagaże (!) i opuścić apartament na kolejne 2 godziny celem posprzątania.
Złożona reklamacja została zignorowana, słowo "przepraszam" najwidoczniej też jest obce, a odpowiedzi na emaile do dzisiejszego dnia nie otrzymałam.
Sam apartament całkiem przyzwoicie wyposażony, okolica spokojna i przyjemna, w odległości 35 minut pieszo od Krupówek.
Do Zakopanego na pewno wrócimy, ale nie skorzystamy nigdy więcej z oferty visit.zakopane ze względu na brak poszanowania dla klientów. Pozdrawiam.
Wyjazd: rodzinny
34 osoby oceniły opinię jako pomocną
Ocenił standard:
-
pokoje:6/10
-
łazienki:6/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:6/10
-
jakość do ceny:6/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Pani Kasiu, dziękujemy za opinię i uwagi. Bardzo przepraszamy za niedogodności, które Panią spotkały podczas pobytu. Dopilnujemy by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca, każdą reklamację, bardzo poważnie traktujemy i jeszcze raz przepraszamy, pozdrawiamy, zespół VisitZakopane.