2
Dodał: Ponad rok temu
Obiektu nie oceniam bo właścicielka po przyjeździe na miejsce (rezerwowałem na 1 miesiąc przed przyjazdem) powiedziała , że zapomniała o innej rezerwacji i miejsca dla mnie nie ma. Przez miesiąc nie powiadomiła mnie o zaistniałej sytuacji jak również nie zwracała wpłaconej zaliczki. Zaprowadziła mnie w inne miejsce, które jednak odbiegało od standardu miejsca zamówionego wcześniej. Postępowanie pozostawiam do ,oceny innym każdy może do tematu podchodzić indywidualnie.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Sytuacja wynikła z przedłużenia pobytu gości, którzy już przebywali na pokojach. Dlatego też nie byłam w stanie przewidzieć takiego zdarzenia. Państwo mieli zagwarantowane miejsce noclegowe, w którym były wszystkie udogodnienia (łazienka, telewizor, parking, kuchnię do wspólnego użytku itp.). Zaliczka została wrócona do rąk osobistych. W ramach rekompensaty państwo mieli niższą cenę od osoby za noc, bo 35 zł. od ustalonej u nas gdzie wynosiła 40 zł. od osoby za noc .

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!