2
Dodał: Ponad rok temu
Domek w porządku, pobyt udany do momentu konfrontacji z właścicielką. Przy wymeldowaniu pojawił się problem z płatnością bonem turystycznym, gdzie wcześniej właścicielka zapewniała nas o takiej możliwości zapłaty. Niestety to nie był jedyny problem, gdyż Pani policzyła nam za pobyt drożej niż mówiła na początku. Gdy zadzwoniliśmy do niej przez telefon, by ponowić płatność, ponieważ jej system zadziałał robiła problem i policzyła jedynie za osobę, której bon był przyznany. Kiedy zwróciliśmy uwagę, że policzyła nam drożej (60zl) to odpowiedziała "jak będzie mi się podobało to za tydzień będę brała od osoby 30zl". Niestety ładny domek to nie wszystko, należy również nauczyć obchodzić się klientem. Z przykrością nie polecam i odradzam wyboru tego miejsca.
Wyjazd: grupowy

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!