Regulamin obiektu
REGULAMIN OBIEKTU
1. Doba hotelowa zaczyna się od godz. 14.00 a kończy się o godz. 10.00 następnego dnia.
2. W przypadku złożenia rezerwacji wymagany jest zadatek w wysokości ceny za 1 lub 2 doby w zależności od długości pobytu.
3. Willa zastrzega sobie prawo usunięcia rezerwacji przypadku nie wpłynięcia zadatku do 7 dni od daty wykonania rezerwacji.
4. Opłata rezerwacyjna (zadatek) jest bezzwrotna, chyba że rezygnacja z rezerwacji nastąpi nie później niż 21 dni przed planowanym pobytem w naszym ośrodku w zaistniałej sytuacji zwrotowi podlega 50% wpłaconego zadatku.
5. Gość Willi Siedlorka ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z jego winy. Każdy rodzic (opiekun), odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone przez dzieci.
6. Cisza nocna obowiazuje od godziny 22.00 do 6.00.
7. W obiekcie obowiązuje zakaz palenia oprócz miejsc do tego wyznaczonych.
8. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych oraz innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
9. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez gościa i jego koszt.
10. Parking udostępniony dla gości jest niestrzeżony i bezpłatny (parkin monitorowany).
11. Osoby nie zameldowane w pensjonacie proszone są o opuszczenie pensjonatu do godz.22.00.
12. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu ,a także może żądać natychmiastowego opuszczenia willi bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.