2
Dodał: Ponad rok temu
Właściciele niesłowni,zamówiłem pod koniec stycznia pobyt w drugiej połowie lipca,niestety z przyczyn prywatnych nie mogę pojechać,więc zadzwoniłem 1,5miesiaca wcześniej że muszę odmówić. Pani mówiła że nie ma problemu,że zaliczka będzie oddana,minęło trochę czasu a ja zwrotu nie dostałem,a wiem że pokój już jest znów zajęty. Podczas rozmowy można było powiedzieć że nie zwracacie Państwo zaliczek,może bym kogoś poszukał wśród znajomych co by mógł jechać a jeżeli nie to trudno zrozumial bym ,ale jeżeli mówi się słowo że zwrócicie,to się słowa dotrzymuje,a nie liczy na kasę.

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!