Nie polecam.
Będą plusy jak i minusy, ale zacznę od plusów, bo będzie ich mniej
-super lokalizacja
-zadbane miejsce i pokoje
Minusy:
-wlasciciele, którzy są nieprzyjemni, opryskliwi, i którzy wprowadzają ludzi w błąd
Rezerwowaliśmy pokój za pomocą strony internetowej nocowanie.pl (5nocy za 720zl)
Jednak po przyjeździe na miejsce okazało się, że mamy zapłacić 900zl
Po bardzo nieprzyjemnej rozmowie z właścicielami obiektu, dowiedzieliśmy się jedynie, że to nie ich wina, że cena na innych stronach z rezerwacjami jest nieaktualna, i że oni nie mają czasu zmienić cen na aktualne, jednak nikt mnie nie poinformował nawet przy rozmowie telefonicznej, że cena się różni, mimo że zaznaczałam kilkukrotnie, że dzwonie z nocowania.pl
Na stronie w udogodnieniach mieli także napisane, że serwują śniadania (bez dopisania, że śniadania są dodatkowo płatne 75zl za 2osoby dorosłe+3letnie dziecko) po naszej interwencji w tej sprawie, właściciele wciąż twierdzili, że wszystko jest w porządku i, że to nasza wina, że nie dopytaliśmy, czy śniadania są płatne, jednak przy innych udogodnieniach typu jacuzzi ta informacja jest zamieszczona.
A magicznie informacja o śniadaniu zniknęła ze strony, czyli jednak wina nie leżała po naszej stronie.
Czuliśmy duży dyskomfort zamieszkując w willi, spojrzenia właścicieli i dogryźliwe słowa, też nie były nam na rękę i wyjechaliśmy z noclegu dzień wcześniej.
Radzę wam drodzy goście, 10razy sprawdzać ich ofertę zanim zarezerwujecie nocleg, i w razie nieprawidłowości nie bać się odezwać.
Oczywiście żadnych przeprosin, czy jakiejkolwiek próby wyjaśnienia także nie usłyszeliśmy, jedynie usłyszeliśmy, że to wszystko nasza wina.
Nie polecam
Wyjazd: rodzinny
14 osób oceniło opinię jako pomocną
Ocenił standard:
-
pokoje:8/10
-
łazienki:4/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:8/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Pani Adriana niestety nie napisała całej prawdy o zaistniałej sytuacji,zadzwoniła pod koniec lipca , że znalazła ofertę naszej Willi w internecie na portalu nocowanie i zarezerwowała pobyt 5 nocy dla 3 osób . Na drugi dzień rano zeszła z Rodziną na śniadanie i dowiedziała się ,że śniadanie jest dodatkowo płatne .Zrezygnowała więc rano o 9.00 ze śniadania, które wcześniej zamówiła ,Mąż tej Pani zapytał czy mogą w takim razie zrezygnować .Nie robiliśmy problemu mimo , że śniadanie na Nich czekało i ten jeden raz mogliby zjeść (75 zł dorośli po 30 zł i dziecko 15 zł ).Podczas opłacania Bonem Turystycznym dowiedzieli się ,że 5 nocy to koszt 900 zł a Oni znali cenę 720 zł (skąd taka cena?) Zrezygnowali zatem sami z piątego noclegu bo przeznaczyli na pobyt tylko 720 zł a nie jak napisali ,że nasze spojrzenia czy opryskliwość zmusiły Ich do wcześniejszego wyjazdu. Również zgodziliśmy się na to i pokój stał pusty przez 1 noc a tyle osób chętnie przyjechałoby wcześniej gdyby wiedzieli, że jest wolny. Śniadania to dodatkowe udogodnienie ale w opisie nie jest napisane, że ono jest w cenie noclegu. Całe zajście i nieporozumienie wynikało z braku wiadomości na temat naszej Willi Limba a wystarczyło podczas rozmowy telefonicznej o wszystko zapytać .Czemu poprzednie opinie są pozytywne ? Przykro nam , że Pani jest niezadowolona ale nie mamy za co przepraszać. Spędziła Pani 4 doby za 720 zł w pokoju numer 6 z widokiem na Giewont zapłaciła Pani Bonem turystycznym 500 zł dopłacając 220 zł Korzystała Pani z bezpłatnego basenu .Byli Państwo traktowani tak samo jak inni turyści.Dziękuję z opinię