2
Dodał: Ponad rok temu
Bardzo ciasny domek. Nasz był przeznaczony dla 4 osób, a byłam tam tylko z córką, nie wyobrażam sobie jakby tam miały się pomieścić 4 osoby. Odległość od Energylandii podana na stronie to ściema. Rzeczywiście trzeba iść 1,5 km jezdnią. Możliwość zakupu biletów do Energylandii i DinoZatorLandu z 5% upustem to też ściema. W rzeczywistości nie ma w ogóle możliwości zakupu biletów. Ostatecznie musiałam kwitnąć w długiej kolejce. Ogromny problem z wodą w domkach. Ciepła woda leci ok. 1 minutę potem już lodowata. Przez 5 dni nie miałyśmy możliwości się godnie umyć. Przenoszenie z domku do domku, gdzie rzekomo miały być lepsze warunki pod prysznicem, nic nie dały, wszędzie ten sam problem. Podsumowując majówka była zepsuta nie przez brzydką pogodę, ale nerwy, pakowanie, rozpakowywanie i brak godnych warunków w domku. A to wszystko za 1280 zł za 4 noce. Gorąco odradzam! BTW śniadania są dostarczane przez firmę zewnętrzną z opóźnieniem, nie ten zestaw co zamawiałam i wszystko wrzucone w 1 pudełko (masło roztopione od parówek, chleb zmieszany z musztardą i ketchupem). Nie polecam.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witamy Panią. Niezmiernie nam przykro iż ma Pani takie odczucia po wizycie w naszym obiekcie.
Staraliśmy się Pani dogodzić jak tylko się dało zmieniając domek chociaż według nas z wodą było wszystko dobrze. Po zmianie domku sprawdzaliśmy go kilkakrotnie i woda wrząca bez dodania zimnej wody leciała kilkanaście minut.
Co do odległości do Parku niestety nie możemy się Panią zgodzić jak zresztą widać to na naszych zdjęciach. A jeśli chodzi o wejście do Parku tłumaczyliśmy iż jest zrobione specjalne wejście pod Hyperionem i jest to od nas dokładnie 450 metrów.
Co do biletów nie przypominamy sobie aby Pani pytała nas o bilety i nawet jest to zasadne gdyż ma Pani bilet roczny. :-)
Z jednym z czym możemy się z Panią zgodzić to faktycznie śniadanie przez restaurację w której Pani zamawiała własnowolnie było podane nie jak powinno ale to już nie od nas zależne jednak zwróciliśmy uwagę tejże restauracji uwagę aby było to podawane w lepszy sposób :-)
Przyznamy się szczerze że bardzo Panią zapamiętaliśmy. Jest dużo powodów ale chyba ten utkwił nam najbardziej gdyż pierwszy raz od początku istnienia trafił nam się gość który będąc na 5 dni zaraz po pierwszym dniu żądał obniżenia kwoty za pobyt bez dłuższego poznania naszego obiektu. Moglibyśmy pisać jeszcze dużo naszych doznań ale wydaje nam się że nie jest to potrzebne :-) Z uszanowaniem dla Pani osoby serdecznie Panią Pozdrawiamy :-)
PS. A co do pogody to faktycznie w tym roku na majówkę nie dopisała. W przyszłym roku specjalnie dla Pani postaramy się zamówić lepszą .......

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!