Aleksandra Mandzyn
3
Dodał: Ponad rok temu
Bardzo ciasny domek. Nasz był przeznaczony dla 4 osób, a byłam tam tylko z córką, nie wyobrażam sobie jakby tam miały się pomieścić 4 osoby.
Odległość od Energylandii podana na stronie to ściema. Rzeczywiście trzeba iść 1,5 km jezdnią.
Możliwość zakupu biletów do Energylandii i DinoZatorLandu z 5% upustem to też ściema. W rzeczywistości nie ma w ogóle możliwości zakupu biletów. Ostatecznie musiałam kwitnąć w długiej kolejce.
Ogromny problem z wodą w domkach. Ciepła woda leci ok. 1 minutę potem już lodowata. Przez 5 dni nie miałyśmy możliwości się godnie umyć. Przenoszenie z domku do domku, gdzie rzekomo miały być lepsze warunki pod prysznicem, nic nie dały, wszędzie ten sam problem.
Podsumowując majówka była zepsuta nie przez brzydką pogodę, ale nerwy, pakowanie, rozpakowywanie i brak godnych warunków w domku.
A to wszystko za 1280 zł za 4 noce.
Gorąco odradzam!
BTW śniadania są dostarczane przez firmę zewnętrzną z opóźnieniem, nie ten zestaw co zamawiałam i wszystko wrzucone w 1 pudełko (masło roztopione od parówek, chleb zmieszany z musztardą i ketchupem). Nie polecam.
Wyjazd: rodzinny
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:6/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:2/10
-
jakość do ceny:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Witamy Panią. Niezmiernie nam przykro iż ma Pani takie odczucia po wizycie w naszym obiekcie.
Staraliśmy się Pani dogodzić jak tylko się dało zmieniając domek chociaż według nas z wodą było wszystko dobrze. Po zmianie domku sprawdzaliśmy go kilkakrotnie i woda wrząca bez dodania zimnej wody leciała kilkanaście minut. Co do odległości do Parku niestety nie możemy się Panią zgodzić jak zresztą widać to na naszych zdjęciach. A jeśli chodzi o wejście do Parku tłumaczyliśmy iż jest zrobione specjalne wejście pod Hyperionem i jest to od nas dokładnie 450 metrów. Co do biletów nie przypominamy sobie aby Pani pytała nas o bilety i nawet jest to zasadne gdyż ma Pani bilet roczny. :-) Z jednym z czym możemy się z Panią zgodzić to faktycznie śniadanie przez restaurację w której Pani zamawiała własnowolnie było podane nie jak powinno ale to już nie od nas zależne jednak zwróciliśmy uwagę tejże restauracji uwagę aby było to podawane w lepszy sposób :-)