2.6
Dodał: Ponad rok temu
Nie polecam. Obiekt i zdjecia dodane w 2010 r. Do tego czasu wiele pozostaje do życzenia. Na plac zabaw strach wypuscic dziecko, wszystko zniszczone i zaniedbane. Altany nie widzialy scierki chyba od dawna w grilu zrobiony smietnik. Pokoje....dno, smierdzi wilgocia lozka sie rozpadaja,w lazience spadajacy tynk. Mikrofala cuchnaca. Dla rodzin z dziecmi nie polecam.
Wyjazd: rodzinny

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    4/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam Państwa ! Zdecydowanie przekroczyliście Państwo nie tylko rzetelność i prawdziwość ale przede wszystkim zwykłe zasady uczciwości i dobrego wychowania . Rozumiem na skutek Państwa zachowania tego co miało miejsce, interwencji w związku z dewastacją i niemiłej sytuacji jaka powstała w związku z tym , postanowiliście się zemścić ... szkoda. Brak mi słów ale wiem z doświadczenia że przynajmniej raz w roku trafiają się też i tacy goście. Poza ty przybyliście Państwo o 10.30 gdy doba hotelowa zaczyna się od 14 i pokoje nie były przygotowane o całym podwórku po nawałnicy nie wspomnę, bo sprzątaliśmy uszkodzone przedmioty jeszcze do niedzieli! To już zapewne spowodowało zgrzyt a dodatkowo spowodowaliście zniszczenia ! Zdjęcie przedstawia pokój nr 4 podczas Państwa pobytu i nie rozumiem co ma wspólnego z półką która akurat jest cała, może ktoś się na na niej powiesił jak tłumaczyliście inne uszkodzenia, może któreś z dzieci, pewnie to samo które mimo porządkowania placu po burzy i mimo próśb dodatkowo połamało nam kijki do mini golfa, czy tynkiem który 100% na pewno nigdzie nie odpada ?? Nie mamy w pokoju żadnej mikrofalówki ! Takie rzeczy wypisywane publicznie powinny podlegać odpowiedzialności nie wspomnę o szkodach poczynionych wskutek imprezy do której Państwo mieliście prawo ale trzeba było je naprawić lub zrekompensować o sprzątnięciu grilla po sobie nie wspomnę ale nie jest w dobrym tonie pouczać swoich klientów gości. Bardzo mi jednak przykro , chociaż to my powinniśmy mieć my pretensje o rekompensatę szkód ale ... właśnie . Mimo to mam nadzieję na poprawienie tej sytuacji i pogodzenia się jak zwykli robić porządni ludzie.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!