Regulamin obiektu

REGULAMIN OBIEKTU NOCLEGOWEGO


1.     Obiekt wynajmowany jest na doby zgodnie z rezerwacją.

2.     Doba trwa od godz. 14:00 do godz. 11:00 następnego dnia- dot. szarego domku oraz jeśli chodzi o zielony domek doba trwa od godz. 15:00 do godz. 10:00 następnego dnia.

3.     Goście dokonują rezerwacji noclegów drogą telefoniczną pod numerami:

 532410548 oraz 505429086  lub drogą mailową na adres: madziakotapka@o2.pl

4.     Od Rezerwującego pobierana jest zaliczka za pobyt w wysokości 30% wartości rezerwacji, płatna w terminie do 3 dni od daty rezerwacji na konto bankowe. Po otrzymaniu zaliczki (kwoty rezerwacji) dokonujemy potwierdzenia rezerwacji. W przypadku rezygnacji z rezerwacji kwota wpłaconej zaliczki nie podlega zwrotowi.

5.     Należność za cały pobyt jest regulowana w dniu przyjazdu i nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.

6.     Goście zobowiązani są do dopełnienia wszelkich formalności niezwłocznie po przyjeździe.

7.     Aby potwierdzić tożsamość Gościa jest on zobowiązany w momencie przyjazdu okazać dokument tożsamości osobie odpowiedzialnej w obiekcie.

8.     Przynajmniej 24 godziny przed przyjazdem prosimy o orientacyjne podanie godziny przybycia na podany numer kontaktowy.

9.     Właściciel obiektu za pozostawienie na terenie obiektu kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe, aparaty, kamery i inne przedmioty nie ponosi odpowiedzialności.

10. Rezerwujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z ich winy.

11. Gość po skończonym okresie pobytu zobowiązany jest opuścić obiekt pod obecność osoby odpowiedzialnej za obiekt w celu sprawdzenia ewentualnych usterek lub zniszczeń.

12. Goście są zobowiązani powiadomić właściciela o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

13. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości.

14. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna trwająca od godz. 22:00 do godz. 6:00.

15. Goście rezerwując obiekt zgłaszają chęć ewentualnego przyjazdu ze zwierzęciem (po uzgodnieniu pobierana jest opłata za zwierzę). Gość zobowiązuje się do utrzymania czystości na terenie obiektu w związku z pobytem ze zwierzęciem. Jak również zobowiązuje się do sprawowania należytego dozoru nad zwierzęciem, uwzględniając obecność innych osób na terenie obiektu.

17. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim rzeczy.

18. W domkach obowiązuje ZAKAZ PALENIA. Palenie dozwolone jest na terenie obiektu w wyznaczonych miejscach (na zewnątrz domków przy drzwiach umieszczone są popielnice).

19. Ze względu na bezpieczeństwo zabrania się korzystania z grzałek elektrycznych i innych urządzeń elektrycznych niebędących na wyposażeniu obiektu.

20. Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi, korzystanie przez dzieci z placu zabaw, odpowiadają rodzice.

21. Goście korzystający ze sprzętów ogrodowych np. grill proszeni są o pozostawienie czystości oraz o wyrzucanie odpadów do pojemników komunalnych.

22. Przy kwaterowaniu Gość otrzymuje komplet kluczy składających się z klucza do domu, bramy i furtki. Zgubienie klucza wiązać się będzie z dodatkową opłatą w wysokości 100 zł.

23. Osoby nie będące naszymi Gośćmi mogą przebywać na terenie obiektu tylko za zgodą właściciela.


INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z GRILLA


1.     Korzystanie z grilla jest bezpłatne.

2.     Osoby korzystające zobowiązane są do zachowania szczególnej ostrożności, w szczególności przy ich rozpalaniu i podtrzymywaniu. Nie umieszczamy grila na płytkach oraz kostce brukowej.

3.     Osoba korzystająca z grilla musi posiadać własny węgiel drzewny, brykiet. Zabrania się palenia w grillu drzewem.

4.     Zakazane jest używanie grillów na gaz, energię elektryczną lub inne źródło energii, poza urządzeniami udostępnionymi na terenie.

5.     W trakcie korzystania z grilla nie wolno pozostawiać ich bez nadzoru osoby pełnoletniej.

6.     Po zakończeniu korzystania z grilla osoby korzystające zobowiązane są do skutecznego ugaszenia grilla lub paleniska oraz pozostawienia miejsca w czystości.

7.     W czasie przebywania na terenie ogrodu prosimy o przestrzegania zasad ciszy nocnej, która zaczyna się o godzinie 22:00.

8. Na terenie obiektu jest monitoring zewnętrzny dla bezpieczeństwa gości i ich mienia.




REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY

OGRODOWEJ

 

1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z regulaminem.

2. Przy korzystaniu z pomieszczeń sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń oraz informacji udzielanych przez właściciela obiektu.

3. Obsługi pieca saunny dokonuje wyłącznie właściciel obiektu.

4. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe.

5. Z sauny mogą korzystać osoby pełnoletnie. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z sauny tylko i wyłącznie w towarzystwie dorosłego opiekuna, na jego odpowiedzialność.

6. Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.

7. Zobowiązuje się użytkowników sauny do przestrzegania porządku i utrzymania czystości użytkowanego pomieszczenia.

8. Zaleca się korzystanie z sauny dwa razy w tygodniu dla poprawy wydolności organizmu.

9. Przed wejściem do sauny należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia z ciała wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.

10. Należy zdjąć metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia.

11. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.

12. Z sauny należy korzystać w kostiumie bawełnianym.

13. W czasie korzystania z sauny należy dążyć do rozluźnienia mięśni i osiągnięcia jak największego odprężenia psychicznego: należy zachować spokój i ciszę.

14. Na teren sauny zabrania się:

 − wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu, − wykonywania zabiegów kosmetycznych, − hałasowania oraz głośnego prowadzenia rozmów, − wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych, − wnoszenia napojów alkoholowych, − nie obyczajowego zachowania, bądź zachowania uznanego powszechnie za nieprzyzwoite lub obraźliwe, − palenia tytoniu, − niszczenia i uszkadzania wyposażenia.

15. Po pobycie w saunie nie zaleca się wysiłku fizycznego.

16. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom:

− bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym, − osobom z chorobami krążenia, − osobom chorującym na cukrzycę, − osobom nietrzeźwym, − kobietom ciężarnym, − kobietom w czasie menstruacji.

17. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie warunki regulaminu.

18. Właściciel obiektu nie odpowiada za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań właściciela.

19. Z sauny mogą korzystać tylko Goście obiektu noclegowego.

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z JACUZZI/BANI:

1. Z jacuzzi mogą korzystać osoby pełnoletnie i trzeźwe. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z bani tylko i wyłącznie w towarzystwie dorosłego opiekuna na jego odpowiedzialność.

2. Z jacuzzi korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów. Wstępu do balii zabrania się w szczególności osobom:

- z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych,

- z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi,

- z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi,

- z podwyższoną temperaturą ciała,

- kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży,

- zmęczonym, pod wpływem alkoholu i środków odurzających.

3. Osoby korzystające z bani deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.

4. Zobowiązuje się użytkowników jacuzzi do przestrzegania porządku i utrzymania czystości użytkowanego miejsca.

5. Na teren jacuzzi zabrania się:

− wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu, − wykonywania zabiegów kosmetycznych, − hałasowania, − wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych, − wnoszenia napojów alkoholowych, − nie obyczajowego zachowania, bądź zachowania uznanego powszechnie za nieprzyzwoite lub obraźliwe, − palenia tytoniu, − niszczenia i uszkadzania wyposażenia.

6. Korzystanie z jacuzzi jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie warunki regulaminu.

7. Z bani mogą korzystać tylko Goście obiektu noclegowego.

8. Przed wejściem do bani należy:

  • zdjąć wszystkie przedmioty metalowe,
  • zdjąć okulary i szkła kontaktowe,
  • dokładnie umyć całe ciało pod prysznicem mydłem, a następnie wytrzeć do sucha,
  • zdjąć obuwie.

9. Za szkody, w tym skutki zdrowotne przebywania w jacuzzi nie ponosimy odpowiedzialności.

10. Zabrania się kładzenia jakichkolwiek przedmiotów (ręczników, szlafroków itp.) na piecu lub w jego pobliżu.

11. Podczas korzystania z beczki nie wolno stosować żadnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji.

12. Jeśli goście wynajęli beczkę na dłużej niż na 1 wieczór, zostaną poinstruowani jak rozpalać w piecu, po rozpaleniu w piecu należy dokładać drewno aż do momentu osiągnięcia pożądanej temperatury wody.

13. Nie należy dotykać elementów pieca w banii, tych wystających na powierzchni ani tych zanurzonych w wodzie – mogą być bardzo gorące!





 

 

WSKAZÓWKI DO KORZYSTANIA Z SAUNY

 

Etap 1 – Przygotowanie (10-15 minut)

 Rozpoczynamy zabiegi w saunie 1,5 – 2 godzin po ostatnim posiłku. Przed wejściem do sauny należy umyć ciało i dokładnie osuszyć. Osoby z zimnymi ,,stopami” powinny je ogrzać ciepłą wodą. Do sauny wchodzi się nago lub w stroju kąpielowym z ręcznikiem.

Etap 2 – Pierwsze przegrzanie (8 – 15 minut)

 Na ławie należy położyć się lub usiąść z ugiętymi nogami na ręczniku (nie powinien on zajmować zbyt dużej powierzchni, aby nie ograniczać cyrkulacji ciepłego powietrza). W celu przystosowania układu krążenia do prawidłowego funkcjonowania w pozycji stojącej, wskazane jest w ostatnich 2 -3 minutach przebywania w saunie przyjęcie pozycji siedzącej z opuszczonymi nogami. Wszelkie zmiany samopoczucia, wskazujące na nietolerancję kąpieli w saunie, należy traktować poważnie, włącznie z przerwaniem dalszej kąpieli. W trakcie pobytu w saunie nie wolno uzupełniać płynów, robi się to dopiero w czasie wypoczynku.

 Etap 3 – Ochłodzenie ( do 12 minut)

Im wyższa temperatura panuje w saunie, tym krócej w niej przebywamy i dłużej ochładzamy organizm. Etap ten dobrze jest rozpocząć od zimnej, ale suchej kąpieli, np. wyjścia na powietrze (dodatkowo dotleniamy organizm, gdyż zawartość powietrza w saunie ze względu na jej temperaturę i szybkie pobieranie tlenu spada). Po kilku minutach należy poddać się zimnej i wilgotnej kąpieli (10°C – 30°C): wziąć prysznic, polać się strumieniem wody lub zanurzyć w wodzie. Niewskazane jest używanie mydła. Etap ten jest największym obciążeniem dla organizmu.

 

Etap 4 – Drugie przegrzanie (10 – 15 minut)

Wchodzimy do sany i powtarzamy wyżej opisane czynności.

 Etap 5 – Dodatkowe zabiegi

W czasie i po zabiegu w saunie przeciwwskazane jest podejmowanie wysiłku fizycznego. Po saunie należy wypocząć około 20 – 30 minut. Celowe jest picie w umiarkowanych ilościach wód mineralnych lub soków.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!