Regulamin obiektu

REGULAMIN REZERWACJI I POBYTU GOŚCI W OBIEKCIE 

PRZY SZLAKU


§1 REZERWACJA ORAZ PŁATNOŚĆ ZA WYNAJEM POKOI

  1. Rezerwacje przyjmowane są drogą telefoniczną, mailową.
  2. Gwarancją rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 20% ustalonej kwoty za cały pobyt w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji.
  3. Koszt pobytu jest ustalany przy rezerwacji, a wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją ustalonej płatności.
  4. Brak wpłaty zadatku w określonym terminie od dokonania rezerwacji skutkuje anulacją rezerwacji.
  5. Pozostała część należności pobierana jest w dniu przyjazdu, w momencie zameldowania się gościa.
  6. Przyjazd po godzinie 22:00 wymaga wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego.
  7. Wpłata zadatku, a tym samym dokonanie rezerwacji gwarantowanej oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.


§2 PRZYJAZD I ZAMELDOWANIE

  1. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja gotówką w wysokości 500 zł, która jest zwrotna w dniu wyjazdu.
  2. Pokój gościnny wynajmowany jest do użytku Gości na doby.
  3. Na potrzeby wynajmu doba rozpoczyna się o godzinie 14.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
  4. Gość może korzystać bez dodatkowej opłaty z pokoju w godzinach wcześniejszych, jeżeli pokój jest wolny i gotowy do użytku.
  5. Gość powinien używać pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem, to znaczy dla własnych potrzeb zamieszkania i wypoczynku.
  6. Gospodarz obiektu nie odpowiada za rzeczy wniesione do pokoju lub pozostawione w innym miejscu obiektu.
  7. Gość otrzymuje do swej dyspozycji klucz do pokoju, który powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek zapłaty 30 zł za dorobienie nowego kompletu.


§ 3 WYMELDOWANIE I WYJAZD

  1. Doba pobytu kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
  2. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien złożyć najpóźniej na dzień przed upływem terminu najmu. Prośba taka zostanie zrealizowana pod warunkiem, że pokój nie został wynajęty innemu Gościowi.
  3. Przed odbiorem kluczy sprawdzamy w obecności Gości stan pokoju i jego wyposażenia.


§ 4 ANULOWANIE REZERWACJI, SKRÓCENIE POBYTU

  1. W przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa, lub rezygnacji z pobytu przez Gościa jeszcze przed przyjazdem do obiektu, po wcześniejszej rezerwacji pokoju i opłaceniu zadatku za pobyt zadatek nie jest zwracany.
  2. W przypadku trwania pobytu Gościa w obiekcie Wczasy Przy Szlaku i jego rezygnacji z dalszej części pobytu, zadatek oraz uiszczona opłata za niewykorzystany pobyt nie są zwracane.
  3. Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest wyłącznie za zgodą Gospodarza. Ewentualne prośby o zmiany powinny być zgłaszane odpowiednio wcześniej telefonicznie. Jednocześnie Gospodarz zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe np. zajęte wszystkie pokoje w konkretnym terminie. W przypadku rezygnacji Gościa z rezerwacji z powodu braku możliwości wprowadzenia zmiany Gościowi nie przysługuje zwrot zadatku.
  4. Gość nie może podnajmować pokoju, użyczać pokoju, przekazywać w bezpłatne korzystania pokoju osobom trzecim bez zgody Wynajmującego, nawet pomimo, że nie upłynął okres najmu pokoju za jaki wniósł opłatę.


§ 5 SYTUACJE AWARYJNE, USTERKI TECHNICZNE

  1. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia w budynku spowodowane jego działaniem lub działaniem osób, za które odpowiada. Wszelkie zniszczenia i uszkodzenia przedmiotów stanowiących własność obiektu należy zgłaszać u właściciela, który określi wysokość odszkodowania. 
  2. Jeśli Goście po wprowadzeniu się do pokoju, już po jego odbiorze zauważą w nim usterki, uszkodzone urządzenia, lub uszkodzone wyposażenie pokoju, prosimy niezwłocznie zgłosić właścicielowi najpóźniej pierwszego dnia pobytu do godziny 20:00. Wszelkie uwagi w tej kwestii wniesione w kolejnych dniach lub w dniu wyjazdu nie będą rozpatrywane.
  3. Obiekt nie odpowiada za niezależne od niego awarie i ich skutki np. awarie u operatorów i dystrybutorów sieci przesyłowych np. energii lub wody itp..


§ 6 OBOWIĄZKI I ZOBOWIĄZANIA GOŚCIA

  1. W godzinach 22.00 do 6.00 obowiązuje cisza nocna.
  2. Zachowanie osób przebywających w obiekcie nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Gospodarz może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. 
  3. W pomieszczeniach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Palenie dozwolone jest tylko na zewnątrz budynku, balkonach.
  4. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w obiekcie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju i wynosi równowartość 150 zł.
  5. Nocowanie w pokojach osób odwiedzających Gości jest zabronione, chyba że Gość uzgodni tę kwestię z gospodarzem. Również ewentualne wizyty należy wcześniej uzgodnić.
  6. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz chodzenia w butach narciarskich. Złamanie zakazu chodzenia w butach narciarskich w obiekcie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów renowacji i wynosi równowartość 150 zł.
  7.  Sprzęt narciarski należy przechowywać w wyznaczonym do tego miejscu i nie wnosić do pokoi.
  8. Każdy pokój posiada aneks kuchenny wraz z wyposażeniem. Goście korzystający z aneksu kuchennego zobowiązani są do pozostawienia w nim porządku.
  9. Wszystkie odpady prosimy wynosić z pokoi do kontenerów na śmieci stojących na zewnątrz budynku w miejscu do tego wyznaczonym.


§ 7 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Informujemy, że dla Państwa bezpieczeństwa teren wokół obiektu jest monitorowany. Administratorem danych jest Gospodarz obiektu.
  2. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony i monitorowany. Gość jest zobowiązany do parkowania tak aby nie utrudniać parkowania innym osobom korzystającym z parkingu. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy, ani za pozostawione w nich mienie.
  3. Grillowanie jest możliwe tylko i wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach.
  4. Korzystanie przez dzieci z wyposażenia obiektu (huśtawki, piaskownica, kącik zabaw itp.) może być wyłącznie pod nadzorem ich opiekunów.
  5. Zwierzęta są akceptowane, właściciel zobowiązany jest do przestrzegania zasad i w pełni bierze odpowiedzialność za swoje zwierzę.
  6. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem (kwatera prywatna). Pokój nie jest sprzątany w trakcie pobytu gościa.
  7. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz porządku i czystości prosimy zgłaszać na bieżąco.
  8. Obiekt ma obowiązek zapewnić profesjonalną i uprzejmą obsługę, warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu, zachowania tajemnicy informacji o Gościu oraz sprawność urządzeń.
  9. Gość korzystający z usług akceptuje i zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez Gości zawartych w regulaminie zasad.



Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!