Przy Szlaku (obiekt 245234)
Regulamin obiektu
REGULAMIN REZERWACJI I POBYTU GOŚCI W OBIEKCIE
„PRZY SZLAKU”
§1 REZERWACJA ORAZ PŁATNOŚĆ ZA WYNAJEM POKOI
- Rezerwacje przyjmowane są drogą telefoniczną, mailową.
- Gwarancją rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 20% ustalonej kwoty za cały pobyt w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji.
- Koszt pobytu jest ustalany przy rezerwacji, a wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją ustalonej płatności.
- Brak wpłaty zadatku w określonym terminie od dokonania rezerwacji skutkuje anulacją rezerwacji.
- Pozostała część należności pobierana jest w dniu przyjazdu, w momencie zameldowania się gościa.
- Przyjazd po godzinie 22:00 wymaga wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego.
- Wpłata zadatku, a tym samym dokonanie rezerwacji gwarantowanej oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.
§2 PRZYJAZD I ZAMELDOWANIE
- W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja gotówką w wysokości 500 zł, która jest zwrotna w dniu wyjazdu.
- Pokój gościnny wynajmowany jest do użytku Gości na doby.
- Na potrzeby wynajmu doba rozpoczyna się o godzinie 14.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
- Gość może korzystać bez dodatkowej opłaty z pokoju w godzinach wcześniejszych, jeżeli pokój jest wolny i gotowy do użytku.
- Gość powinien używać pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem, to znaczy dla własnych potrzeb zamieszkania i wypoczynku.
- Gospodarz obiektu nie odpowiada za rzeczy wniesione do pokoju lub pozostawione w innym miejscu obiektu.
- Gość otrzymuje do swej dyspozycji klucz do pokoju, który powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek zapłaty 30 zł za dorobienie nowego kompletu.
§ 3 WYMELDOWANIE I WYJAZD
- Doba pobytu kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien złożyć najpóźniej na dzień przed upływem terminu najmu. Prośba taka zostanie zrealizowana pod warunkiem, że pokój nie został wynajęty innemu Gościowi.
- Przed odbiorem kluczy sprawdzamy w obecności Gości stan pokoju i jego wyposażenia.
§ 4 ANULOWANIE REZERWACJI, SKRÓCENIE POBYTU
- W przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa, lub rezygnacji z pobytu przez Gościa jeszcze przed przyjazdem do obiektu, po wcześniejszej rezerwacji pokoju i opłaceniu zadatku za pobyt zadatek nie jest zwracany.
- W przypadku trwania pobytu Gościa w obiekcie Wczasy Przy Szlaku i jego rezygnacji z dalszej części pobytu, zadatek oraz uiszczona opłata za niewykorzystany pobyt nie są zwracane.
- Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest wyłącznie za zgodą Gospodarza. Ewentualne prośby o zmiany powinny być zgłaszane odpowiednio wcześniej telefonicznie. Jednocześnie Gospodarz zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe np. zajęte wszystkie pokoje w konkretnym terminie. W przypadku rezygnacji Gościa z rezerwacji z powodu braku możliwości wprowadzenia zmiany Gościowi nie przysługuje zwrot zadatku.
- Gość nie może podnajmować pokoju, użyczać pokoju, przekazywać w bezpłatne korzystania pokoju osobom trzecim bez zgody Wynajmującego, nawet pomimo, że nie upłynął okres najmu pokoju za jaki wniósł opłatę.
§ 5 SYTUACJE AWARYJNE, USTERKI TECHNICZNE
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia w budynku spowodowane jego działaniem lub działaniem osób, za które odpowiada. Wszelkie zniszczenia i uszkodzenia przedmiotów stanowiących własność obiektu należy zgłaszać u właściciela, który określi wysokość odszkodowania.
- Jeśli Goście po wprowadzeniu się do pokoju, już po jego odbiorze zauważą w nim usterki, uszkodzone urządzenia, lub uszkodzone wyposażenie pokoju, prosimy niezwłocznie zgłosić właścicielowi najpóźniej pierwszego dnia pobytu do godziny 20:00. Wszelkie uwagi w tej kwestii wniesione w kolejnych dniach lub w dniu wyjazdu nie będą rozpatrywane.
- Obiekt nie odpowiada za niezależne od niego awarie i ich skutki np. awarie u operatorów i dystrybutorów sieci przesyłowych np. energii lub wody itp..
§ 6 OBOWIĄZKI I ZOBOWIĄZANIA GOŚCIA
- W godzinach 22.00 do 6.00 obowiązuje cisza nocna.
- Zachowanie osób przebywających w obiekcie nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Gospodarz może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- W pomieszczeniach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Palenie dozwolone jest tylko na zewnątrz budynku, balkonach.
- Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w obiekcie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju i wynosi równowartość 150 zł.
- Nocowanie w pokojach osób odwiedzających Gości jest zabronione, chyba że Gość uzgodni tę kwestię z gospodarzem. Również ewentualne wizyty należy wcześniej uzgodnić.
- Na terenie obiektu obowiązuje zakaz chodzenia w butach narciarskich. Złamanie zakazu chodzenia w butach narciarskich w obiekcie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów renowacji i wynosi równowartość 150 zł.
- Sprzęt narciarski należy przechowywać w wyznaczonym do tego miejscu i nie wnosić do pokoi.
- Każdy pokój posiada aneks kuchenny wraz z wyposażeniem. Goście korzystający z aneksu kuchennego zobowiązani są do pozostawienia w nim porządku.
- Wszystkie odpady prosimy wynosić z pokoi do kontenerów na śmieci stojących na zewnątrz budynku w miejscu do tego wyznaczonym.
§ 7 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Informujemy, że dla Państwa bezpieczeństwa teren wokół obiektu jest monitorowany. Administratorem danych jest Gospodarz obiektu.
- Parking jest bezpłatny, niestrzeżony i monitorowany. Gość jest zobowiązany do parkowania tak aby nie utrudniać parkowania innym osobom korzystającym z parkingu. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy, ani za pozostawione w nich mienie.
- Grillowanie jest możliwe tylko i wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach.
- Korzystanie przez dzieci z wyposażenia obiektu (huśtawki, piaskownica, kącik zabaw itp.) może być wyłącznie pod nadzorem ich opiekunów.
- Zwierzęta są akceptowane, właściciel zobowiązany jest do przestrzegania zasad i w pełni bierze odpowiedzialność za swoje zwierzę.
- Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem (kwatera prywatna). Pokój nie jest sprzątany w trakcie pobytu gościa.
- Wszelkie uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz porządku i czystości prosimy zgłaszać na bieżąco.
- Obiekt ma obowiązek zapewnić profesjonalną i uprzejmą obsługę, warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu, zachowania tajemnicy informacji o Gościu oraz sprawność urządzeń.
- Gość korzystający z usług akceptuje i zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez Gości zawartych w regulaminie zasad.