Zdecydowanie nie polecam. Zarezerwowałam pokój dla rodziny na jedną noc. Na chwilę przed przybyciem do Żywca otrzymałam telefon z informacją, że rezerwacja została odwołana. Właściciel polecił mi dwa inne noclegi: jeden na obrzeżach miasta, drugi w centrum - za tę samą cenę, jednak standard poniżej wszelkiej krytyki. Brak profesjonalizmu i szacunku dla klienta
Wyjazd: rodzinny
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
obsługa:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Państwo nie potwierdzili nam rezerwacji i nie odbierali od nas telefonów. Wiele osób rezerwuje pobyt, blokuje termin i po prostu się nie zjawia ani też nie odbiera od nas telefonu. Nie jest naszą winą, że w innych obiektach za tą samą cenę proponują krytycznie niski standard. Z naszej strony zrobiliśmy dla Państwa wszystko to co było w naszej mocy. Rezerwację należy potwierdzić. Pozdrawiamy.
Motyl Żywiec