Nocowanie.pl na Targach Tour Salon w Poznaniu
W dniach 1-3 lutego na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się 30. edycja TOUR SALON Targów Regionów i Produktów Turystycznych. Nie mogło tam zabraknąć również największego polskiego portalu turystycznego – Nocowanie.pl.
3 dni wypełnione spotkaniami zarówno tych, dla których podróże są biznesem, jak i tych, dla których podróże są pasją.
W wydarzeniu wzięło udział wielu wystawców, wśród przedstawicieli z kraju pojawili się reprezentanci województw: mazowieckiego, czy lubelskiego. Na stoiskach krajowych i regionalnych organizacji turystycznych, biur podróży oraz organizatorów wyjazdów przedstawiono ciekawe oferty turystyczne . Swoje propozycje przedstawiły również hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe i agencje turystyki aktywnej.
Podczas TOUR SALON 2019 turyści mogli doświadczyć kultury śląskiej, poczuć zapach świętokrzyskiego lasu, odkryć wielkopolskie szlaki, a także poznać bardziej odległe destynacje jak Dominikana, Peru czy Boliwia.
W dalekie zakątki świata uczestników zabrali goście specjalni Festiwalu Podróżników TOUR SALON: Tomasz Zubilewicz, Miłka Raulin, Szymon Radzimierski, Jarosław Kuźniar, Kuba Wrotek, Monika Bruch, Mateusz Waligóra, Ania Grebieniow, Kasia i Łukasz (blog: Gdzie słońce dla nas wschodzi), Klub Podróżników Soliści. Cudowne, pełne emocji historie wciągały i budziły chęć do ruszenia w świat.
Turystyka w Polsce się rozwija dynamicznie, wydarzenia takie jak targi Tour Salon bez wątpienia się do tego przyczyniają. Dla branży to znakomita szansa do wymiany doświadczeń i doskonała okazja do budowania relacji biznesowych – mówi Kamila Miciuła z Nocowanie.pl.
Dla przedstawicieli branży organizatorzy zaplanowali panele dyskusyjne, prezentacje oraz szkolenia. Pierwszego dnia szkolenia prowadzili również przedstawiciele Nocowanie.pl
- szkolenie „Grupy docelowe w branży turystycznej”
Uczestnicy dowiedzieli się kim jest polski turysta, czego szuka oraz w jaki sposób podejmuje decyzje. Na spotkaniu omówione zostały elementy, które mają wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych przez klientów. Przedstawiono także najważniejsze segmenty w sektorze turystycznym oraz proces tworzenia persony (charakterystyki idealnego odbiorcy), by łatwiej dobierać odpowiednie narzędzia marketingowe.
- szkolenie „Komunikacja z klientami i zarządzanie opiniami w Internecie”
Podczas szkolenia omówiony został model procesu komunikacji oraz różne typy komunikacji (kontakt telefoniczny, mailowy i spotkania bezpośrednie), bo w branży turystycznej nie ma jednej dominującej formy kontaktu. Nacisk został położony na techniki aktywnego słuchania, dzięki którym możemy pokazać klientom zainteresowanie oraz sprawić, że poczują się traktowani w sposób specjalny. Nie zabrakło też wskazówek na temat komunikacji niewerbalnej. Druga część dotyczyła zarządzania opiniami. Pokazano jak radzić sobie z tymi negatywnymi, które ukazują się w sieci.
Przedstawiciele portalu przygotowali również atrakcyjną ofertą z rabatami dla uczestników.
Kolejna okazja, by porozmawiać i osobiście zapytać o wszystkie nurtujące kwestie już w marcu podczas Targów Gastro-Hotel w Kołobrzegu.
Komentarze