Oferta na Boże Narodzenie i Sylwestra. Jak przygotować i o czym pamiętać?
Pomimo tego, że październik za pasem, to Święta Bożego Narodzenia i Sylwester tuż-tuż. Widać to po rezerwacjach, których coraz chętniej dokonują turyści. A Ty? Czy przygotowałeś już swoją ofertę na okres świąteczno-noworoczny?
Odpowiednio przygotowana oferta Twojego obiektu na okres świąteczno-noworoczny to gwarancja stopniowego zapełniania wolnych terminów w Twoim kalendarzu rezerwacji. Turyści z całej Polski już teraz rozpoczęli poszukiwania wymarzonego noclegu na ten czas. Przeważają tu przede wszystkim, jak co roku - Zakopane, Trójmiasto, Wroclaw, czy Kraków.
Październik to dobry moment, by przygotować ofertę na sezon świąteczno-noworoczny. Nawet, gdy Twój obiekt nie znajduje się w którejś z wyżej wymienionych miejscowości, to nie stoisz w takim przypadku na straconej pozycji. Są osoby, które poszukują ciszy i spokoju i pragną uniknąć tłumów i turystycznego zgiełku. Odpowiednie przygotowanie oferty pozwoli Ci zachęcić turystów, którzy już stopniowo planują wypoczynek w tym właśnie czasie. Z myślą o Tobie, przygotowaliśmy kilka podpowiedzi, które ułatwią Ci przygotowanie najlepszej oferty.
Co powinna zawierać dobra oferta na Boże Narodzenie i Sylwestra?
Zanim przystąpisz do tworzenia tego typu oferty, to warto odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań. Przede wszystkim zastanów się nad tym, do kogo kierujesz ofertę i jakie udogodnienia i możliwości chcesz zaoferować swoim gościom. Zrób dogłębną analizę kosztów, jakie w związku z tym poniesiesz i zdecyduj się na rozwiązanie, które będzie dla Ciebie najbardziej korzystne.
Dobra oferta na Boże Narodzenie i Sylwestra powinna zawierać wszelkie najważniejsze informacje, takie jak:
-
właściwa cena - pamiętaj, że jest to sezon, który cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego ustal właściwą cenę, która zachęci turystów
-
dokładny opis oferty - od tego w dużej mierze zależy to, czy dana osoba lub grupa osób, zdecyduje się na wybór Twojej oferty - pamiętaj, by wspomnieć w kilku słowach o tym, jakie pokoje oferujesz, gdzie dokładnie znajduje się Twój obiekt, z jakich atrakcji mogą korzystać Twoi goście
-
pamiętaj o dodatkowych atrakcjach i udogodnieniach - Boże Narodzenie i Sylwester to niezwykle ważny czas, kiedy wszyscy spędzają wolny czas w gronie najbliższych osób - zadbaj w związku z tym o odpowiednie menu, które zaoferujesz gościom, wspólne kolędowanie i przede wszystkim sam klimat, który przyciągnie Twoich gości
-
informacja o balu sylwestrowym - w przypadku ostatniej nocy w roku, dużą uwagę większość osób zwraca na to, czy w Twoim obiekcie będzie organizowany bal sylwestrowy lub czy będzie można urządzić imprezę w pokojach, czy wynajmowanym przez Ciebie domku
-
zadbaj o aktualne fotografie - to niezwykle ważny element, który obok opisu oferty, przyciąga dużą uwagę turystów
-
wspomnij o udogodnieniach kojarzących się ze świętami - jeśli zimowy wypoczynek w górach, to domek z kominkiem - jeśli w Twoim obiekcie znajduje się kominek, to podkreśl to w swojej ofercie
-
bliskość wyciągów narciarskich - okres świąteczno-noworoczny spędzamy na wiele różnych sposobów - jedni robią to leniwie, rozkoszując się świątecznymi potrawami, a inni spalają świąteczne kalorie, korzystając z pobliskich stoków; jeśli Twój obiekt znajduje się w pobliżu wyciągów narciarskich, to powiedz o tym swoim gościom;
-
niezwykle ważne w przygotowaniu świątecznej oferty jest informacja o minimalnej liczbie dób, na które możesz wynająć pokój swoim gościom.
Przeczytaj również: Boże Narodzenie i Sylwester 2021. Jak już teraz zachęcić turystów?
Jak odpowiednio wypromować ofertą na okres świąteczno-noworoczny?
Aby wypromować ofertę na sezon świąteczno-noworoczny, możesz działać wielotorowo. Podstawą jest aktualizacja oferty w portalu Nocowanie.pl i treści zamieszczonych na prywatnej stronie www – turyści mogą trafić na nią na przykład przez wyszukiwarkę Google, a nic nie zniechęca do zakupu bardziej, niż treść sprzed kilku lat!
Warto również zastosować bardziej bezpośrednie sposoby, takie jak wysyłanie wiadomości mailowych, w których poinformujesz dawnych gości o swojej wyjątkowej ofercie. Możesz pokusić się nie tylko o przekazanie suchej informacji, ale zaproponowanie rabatu czy atrakcyjnego gratisu. Gwarantujemy, że wiele osób na pewno zastanowi się nad przyjazdem w tym czasie właśnie do ciebie. Poza tym to świetny sposób na zapisanie się w pamięci turystów.
Pamiętaj o zamieszczeniu oferty na Boże Narodzenie i Sylwestra w specjalnie dedykowanych ku temu ofertach specjalnych portalu Nocowanie.pl. W ten prosty sposób, szybko dotrzesz do osób, które poszukują noclegu w tym właśnie terminie.
Do potencjalnych gości możesz dotrzeć za pośrednictwem mediów społecznościowych. Opublikowanie posta na Facebooku i późniejsze korzystanie z płatnej promocji pomoże ci zwiększyć zasięgi oraz poinformować o sylwestrowej ofercie sporą grupę odbiorców. Warto również odpowiadać na zapytania “Szukam noclegu”, w którym bardzo często turyści poszkują noclegu na tzw. ostatnią chwilę. Być może wybiorą właśnie Ciebie!
Sprawdź: Kalendarz promocji w turystyce - kiedy reklamować noclegi?
Coraz bliżej święta… Zacznij działać już dziś i przekonaj swoich gości wyjątkową ofertą!
Komentarze