Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Podsumowanie pierwszego półrocza 2018

Podsumowanie pierwszego półrocza 2018

W pierwszym półroczu 2018 widać, że w turystyce ciągle utrzymuje się trend wzrostowy. Czy zostaną pobite kolejne rekordy?


Liczba zapytań o noclegi w Polsce w pierwszym półroczu tego roku wzrosła o 33% w stosunku do poprzedniego. Największe wzrosty w portalu Nocowanie.pl odnotowano w styczniu i lutym.

 

 

 

Wyniki megapanel Gemius/PBI również potwierdzają, że Nocowanie.pl znajduje się w zdecydowanej czołówce portali noclegowych. Liczba użytkowników w każdym miesiącu stabilnie utrzymuje się na zbliżonym poziomie.

 

 

 

 

Bardzo duże wzrosty odnotowano przy statystykach dotyczących odsłon portalu, w czerwcu 2018 liczba ta przekroczyła 40 mln.

 

 
Powyższe wyniki potwierdzają, że zainteresowanie podróżami w Polsce ciągle rośnie. Widać to zarówno na podstawie rosnącej liczby obiektów noclegowych, jak też liczby turystów, którzy obdarzyli zaufaniem Nocowanie.pl i właśnie na tym portalu szukają noclegów, imprez i atrakcji.

Co zmieniło się w portalu  Nocowanie.pl w pierwszym półroczu?


Zespół ciągle pracuje na rozbudową funkcjonalności portalu, zarówno tych ułatwiających poszukiwanie noclegów, jak też prowadzenie biznesu opartego na usługach noclegowych.


#WirtualnySpacer
Największą nowością dla użytkowników okazał się na pewno wirtualny spacer, dzięki któremu mogą zobaczyć obiekt noclegowy w całej okazałości i poczuć się jakby w nim spacerowali. Dla obiektów jest to doskonała wizytówka i kolejna możliwość, aby jeszcze skuteczniej zachęcić gości do wizyty.

 


#SzukamNoclegu
Rozbudowa działu Szukam noclegu pozwala teraz obiektom zawrzeć w odpowiedzi na ogłoszenie turysty dodatkowe informacje: czasowość wystawianej oferty, dodatkowe usługi wliczone w cenę, np. parking czy śniadanie oraz kwotę zaliczki.


#Udogodnienia

W ofercie obiekt może dodać opis, zdjęcia i filmy oraz udogodnienia. Zaawansowana ankieta pozwala zaznaczyć wszystkie elementy, które wpływają na ofertę, od płatności, recepcji, wyżywienia, atrakcji, po udogodnienia w pokojach. Jednorazowe wypełnienie ankiety pozwala oszczędzić czas, nie trzeba każdorazowo odpowiadać turystom, a oferta lepiej się pozycjonuje, kiedy turysta szuka konkretnych usług, np. obiektu przyjaznego dla zwierząt.


#Wizytówki
Jedna z trzech usług do wyboru dostępnych w ramach abonamentu. To doskonała forma zaprezentowania danych kontaktowych obiektu. Od tego roku zamówienia na wizytówki można składać bezpośrednio w panelu obiektu (w sekcji Płatności i reklamy => Abonament).


#Banery
Druga z trzech usług do wyboru dostępnych w abonamencie. Spersonalizowany projekt pozwoli na dodatkową, zewnętrzna reklamę obiektu. Banery również od tego roku można zamawiać online bezpośrednio w panelu obiektu (w sekcji Płatności i reklamy => Abonament).


#Tabliczki
Trzecia z usług do wyboru w ramach abonamentu. To świetna możliwość poinformowania turystów o wolnych pokojach czy domkach. Podobnie jak dwie powyższe usługi, tabliczki również można zamawiać za pośrednictwem panelu obiektu (w sekcji Płatności i reklamy => Abonament).


#Tłumaczenia
W ramach abonamentu obiekt może skorzystać z tłumaczenia oferty na język angielski i niemiecki. Dzięki tej usłudze zyskuje szansę na zainteresowanie zagranicznych gości. Chęć tłumaczenia oferty można zgłosić online w panelu obiektu (w sekcji Płatności i reklamy => Abonament).


#TrendywMieście
Zaawansowane statystyki dostępne w zakładce Trendy w mieście  ułatwiają prowadzenie biznesu. Obiekt może sprawdzić liczbę turystów szukających noclegu w danej miejscowości, najpopularniejsze terminy czy udogodnienia oraz kategorie obiektów, o które pytają użytkownicy. Można również skorzystać z praktycznych podpowiedzi, kiedy najlepiej reklamować usługi, jeśli chce się mieć obłożenie w danym miesiącu.


#ObiektSezonowy
Obiekt, który nie działa przez cały rok, a na przykład tylko w sezonie wakacyjnym, może włączyć sezonowość i zaznaczyć zakres dat w których jest zamknięty. Taka informacja wyświetlana jest turystom w okresie, kiedy obiekt jest nieczynny. Sezonowość obiektu można ustawić w Panelu obiektu (w sekcji Ustawienia => Ustawienia powiadomień)


#eFaktura

Nocowanie.pl jest eco! Nowa opcja elektronicznych faktur jest już dostępna w Panelu obiektu (w sekcji Ustawienia => Ustawienia powiadomień) obiekt może wybrać czy nadal chce otrzymywać tradycyjne, papierowe faktury, czy woli otrzymywać elektroniczne dokumenty, które dostępne są w sekcji Płatności i reklamy=> eFaktury


#ical
Obiekt może połączyć kalendarz Nocowanie.pl z kalendarzami na innych serwisach rezerwacyjnych za pomocą iCal-a (standardu wymiany informacji kalendarzowych). Dzięki temu, uniknie zdublowanych rezerwacji i nie musi ręcznie wprowadzać blokad dla zajętych terminów. Wybierając synchronizację iCal, ma możliwość importu oraz eksportu kalendarza dla wybranej usługi - niedostępne dla turysty terminy pokazują się na kalendarzu jako blokady iCal.


#BezpiecznaTransakcja
Obiekty, które korzystają z płatności zaliczek online, oznaczane są ikonką „Bezpieczna transakcja od Nocowanie.pl”. Płatności online gwarantują bezpieczeństwo i szybką realizację. Dzięki systemowi płatności online obiekt ma dostęp nie tylko do historii korespondencji z turystą, ale również płatności.  Turyści wolą wpłacać pieniądze do portalu, ponieważ ma większą wiarygodność, niż przelewanie środków bezpośrednio na konto obiektu przez wzgląd na wiele przypadków oszustów, wyłudzeń itp.


#UstawieniaPłatności
Jeśli obiekt zdecyduje się na wybór karty kredytowej jako domyślnej formy płatności, nie musi za każdym razem pamiętać o opłaceniu abonamentu. Płatność zostanie pobrana automatycznie przy kolejnym okresie rozliczeniowym.

 

#Raty

Obiekty mogą skorzystać z atrakcyjnych płatności w ratach za abonament czy punkty pozycjonujące.


#reklama
– kampania w tv i radio
W okresie ferii zimowych, w styczniu i lutym, prowadzona była kampania radiowa, zaś ujęcia z drona z najciekawszych miejscowości turystycznych wraz z komunikatem: Sponsorem programu jest właściciel portalu Nocowanie.pl. Nocowanie.pl miejsca noclegowe w Polsce – pojawiały się w telewizji przez cały kwiecień, maj i czerwiec.

#redakcja
W portalu Nocowanie.pl w I połowie  roku pojawiło się blisko 250 artykułów. Publikowane są autorskie teksty o ciekawych miejscach, turyści mogą zainspirować się do kolejnych podróży i odkrywania uroków Polski. Dodatkowo dostępna jest lista wydarzeń, które pozwolą uczynić wyjazd jeszcze bardziej atrakcyjnym.

#eventy

Patronaty medialne i udział w największych imprezach branżowych w kraju, to również jedna z działalności portalu Nocowanie.pl.  Targi turystyczne czy szkolenia branżowe, a także imprezy kulturalne właśnie tam pojawia się Nocowanie. Informując również o najciekawszych wydarzeniach swoich klientów i czytelników.
W marcu tego roku we Władysławowie odbyła się również konferencja Biznes w Turystyce, tego typu szkolenia planowane są również w innych częściach Polski.


#raporty
Najpopularniejsze miejsca w Polsce, to nieliczne z raportów przygotowanych przez Nocowanie.pl. Portal gromadzi ogromny zasób danych dotyczących turystyki krajowej, które wykorzystuje do własnych publikacji, ale również chętnie dzieli się statystykami z innymi mediami.


#poradniki
Serie poradników dostępnych dla właścicieli i menedżerów, pomocnych w prowadzeniu obiektu noclegowego i jego promocji można znaleźć zarówno w panelu obiektu, jak też na stronie Nocowanie.pl. Materiały zawierają wskazówki dotyczące marketingu, budowania marki i podnoszenia jakości świadczonych usług.


#socialmedia
W lipcu 2018  liczba Fanów na oficjalnym Fanpage’u Nocowanie.pl przekroczyła 145 000. To niezmiennie numer 1 na portalu Facebook w kategorii polskich portali noclegowych. Marka nie tylko promuje miejsca noclegowe, ale również edukuje turystycznie oraz inspiruje pokazując piękno Polski.

 

 

 

Następny artykuł Pogoda na 4 tydzień...

Komentarze (1)

danutab123

fajna fota taka jak moje wybrzeże

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!