Reklama obiektu noclegowego. Poznaj nietypowe rozwiązania zachęcające gości

Reklama obiektu noclegowego. Poznaj nietypowe rozwiązania zachęcające gości

Mamy środek zimy. To dobry moment, by już teraz rozpocząć intensywne przygotowania do sezonu letniego, podczas którego zainteresowanie noclegiem w górach, nad morzem, czy nad jeziorami będzie zdecydowanie większe. Oprócz wakacji, turyści chętnie korzystają z innych popularnych terminów, w tym długich weekendów. Co Ty, jako właściciel obiektu noclegowego możesz zrobić, by przekonać do siebie tych niezdecydowanych?

Turyści już rozpoczęli poszukiwania wymarzonego noclegu na Wielkanoc, długi weekend majowy i przede wszystkim wakacje. We wcześniejszych artykułach wspominaliśmy, że podstawową kwestią, by przyciągnąć do siebie turystów, jest aktualizacja oferty, przygotowanie odpowiedniego cennika i uzupełnienie ofert specjalnych. Okazuje się, że są jednak również inne rozwiązania, które przez wielu właścicieli obiektów są pomijane z różnych powodów. Weź pod uwagę, że mogą okazać się one kluczem do sukcesu, którym w Twoim przypadku jest pozyskanie możliwie największej liczby gości, którzy w ekspresowym tempie zapełnią wolne terminy w Twoim kalendarzu rezerwacji.


Czym jeszcze zachęcić gości do przyjazdu do Twojego obiektu?


Na skuteczną reklamę obiektu noclegowego wpływ ma bardzo wiele czynników. Obecność w portalu Nocowanie.pl i w mediach społecznościowych to podstawa, dzięki którym otrzymujesz zapytania lub telefony od zainteresowanych turystów. Okazuje się jednak, że są takie osoby, które się zastanawiają nad tym, który nocleg wybrać lub odkładają decyzję na ostatnią chwilę. Pewne czynniki mogą okazać się jednak decydujące, jeśli chcesz by dokonali rezerwacji już teraz. Co w związku z tym możesz zrobić? Sprawdźmy!


  • Zabierz swoich gości na spacer po swoim obiekcie


Wirtualny spacer jest rozwiązaniem, które coraz częściej jest praktykowane w większości obiektów noclegowych. Twoi goście będą mogli zobaczyć pokój, w którym będą mogli zamieszkać, jak też część wspólną, czy samo otoczenie obiektu. Jest to o tyle ważne, że zdjęcia bardzo często nie oddają w pełni rzeczywistości, przez co nie pozwalają zajrzeć w każdy kąt kwater, czy wynajmowanego domku.


Jak skorzystać z wirtualnego spaceru? To bardzo proste. Możesz zlecić wykonanie takiej usługi profesjonalnym firmom lub powierzyć to nam. Wiedz, że w ramach abonamentu Nocowanie.pl otrzymujesz możliwość skorzystania z tego typu usługi - oferta jest ważna tylko dla obiektów przedłużających roczny abonament zgodnie z obowiązującym cennikiem. Weź pod uwagę fakt, że wartość rynkowa wirtualnego spaceru to aż 1000 zł.


Chcesz skorzystać z tej usługi? Umów się już dziś: Wirtualny spacer 360° po Twoim obiekcie!


  • A może film z drona?


To pokrewne rozwiązanie do wcześniej wspomnianego - wirtualnego spaceru. Coraz więcej właścicieli obiektów noclegowych decyduje się na rozwiązania w postaci filmów prezentujących usługę noclegową, z wykorzystaniem ujęć z drona. Taki film można wykorzystać do materiałów reklamowych, w tym oferty na Nocowanie.pl lub zamieścić go na swojej prywatnej stronie www.


Jeżeli dysponujesz odpowiednim sprzętem (dronem), to możesz śmiało zrobić to sam. Warto jednak powierzyć to odpowiednim firmom, które w odpowiedni sposób przygotują ujęcia, które zachęcą turystów do wizyty w Twoim obiekcie.


Sprawdź koniecznie: Sesja, film, a może wirtualny spacer? Jak dobrze zaprezentować swój obiekt?


  • Tradycyjne formy reklamy


Bardzo często zdarza się tak, że obiekt znajduje się z dala od głównej drogi, przez co znalezienie go może okazać się trudne. Druga kwestia to ilość obiektów w popularnej miejscowości. Niektórzy turyści decydują się na spontaniczne poszukiwanie noclegu, jadąc w dane miejsce “w ciemno”. Co zrobić, by trafili właśnie do Ciebie?


Doskonałym rozwiązaniem mogą okazać się tu tradycyjne formy reklamy, takie jak banery spersonalizowane, czy tabliczki, które przysługują Ci w ramach zakupionego abonamentu w portalu Nocowanie.pl. Stworzymy Ci baner, zgodnie z Twoimi uwagami - będziesz mógł zamieścić tu wybrane fotografie, hasło reklamowe, a wszystko to w wybranej przez Ciebie kolorystyce.


Zobacz: Nie zapominaj o tradycyjnych formach promocji obiektu noclegowego


  • Opowiedz nam swoją historię!


Twój obiekt ma bogatą historię i wyróżnia się czymś naprawdę wyjątkowym? Dominuje w nim niezwykły klimat lub eklektyczny styl? Jest chętnie wybierany przez osoby, które lubią wypoczywać w stylu slow? Nie zwlekaj dłużej i zgłoś się do nas! Chętnie opiszemy Twoją historię w specjalnym artykule, który zachęci turystów. Przed nami popularne terminy sezonu letniego, a czas świetnie umilają inspirujące historie ludzi, którzy zdecydowali się postawić wszystko na jedną kartę i stworzyli miejsca, gdzie chce się wracać.


Sezon letni tuż-tuż! Zacznij działać już dziś i ciesz się zainteresowaniem gości z różnych części Polski!



Następny artykuł Ekstremalnie trudne warunki...

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!