Kinga
3.6
Dodał: Ponad rok temu
Jedzenie niejadalne, stare. Czas oczekiwania na zamówienie to 45 minut, po czym okazało się, że zabrakło frytek do dania głównego, przy ogólnodostępnym zasobie produktu w okolicznych sklepach. Niekompetentna obsługa - absurdem było zajmowanie się przez kelnerkę swoim dzieckiem, przy jednoczesnym ignorowaniu klientów czekających na obsługę. Hotel godny polecenia, z urzekającym wystrojem, w przeciwieństwie do restauracji Merlot.

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Czy polecił ten obiekt:

  • Nie

Ocenił standard:

  • jedzenie:
    2/10
  • wystrój wnętrza:
    8/10
  • obsługa:
    2/10
  • stosunek jakości do ceny:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!