Rusza kampania outdoorowa Nocowanie.pl
Ruszyła właśnie kampania reklamowa portalu Nocowanie.pl. Billboardy znajdą się w największych polskich miastach.
Niebieskie tło zwraca uwagę, szczególnie w okresie jesienno-zimowym wyróżnia się w każdym otoczeniu. Krótkie i proste hasła: FERIE, URLOP, NOCLEG sugerują, co między innymi użytkownik może znaleźć na nocowanie.pl. Dodatkowo hasła układają się w wyraz „fun”, bo taką zabawę zapewniamy podczas podróży, wakacji czy innych wyjazdów!
Uśmiechnięta dziewczyna w zimowym wydaniu, dopasowana kolorystycznie do całości kreacji, zwrócona wzrokiem na duże widoczne logo „nocowanie.pl” wskazuje na nie i zachęca do odwiedzenia strony.
– Pilotażowa kampania zostanie przeprowadzona na terenie Lublina. Wciąż niewiele osób wie, że portal nocowanie.pl wywodzi się i ma swoją siedzibę właśnie w tym mieście. Dodatkowo stale prowadzimy rekrutację do naszego zespołu, chcemy zwiększyć rozpoznawalność marki właśnie na tym terenie. Następnie planujemy rozszerzyć kampanię o Polskę centralną, billboardy pojawią się tam w największych miastach – mówi przedstawiciel portalu.
Nocowanie.pl oferuje noclegi na terenie kraju i jest liderem wśród polskich portali noclegowych. Potwierdza to liczba użytkowników – ze strony korzysta ponad 3 miliony turystów miesięcznie.
Jednak wciąż niewiele osób wie, jak znaleźć sprawdzony nocleg, atrakcje w pobliżu miejsca wypoczynku czy najciekawsze wydarzenia w okolicy. Dlatego chcemy dotrzeć właśnie do nich i pokazać, że Nocowanie.pl jest portalem, który umożliwia zaplanowanie ferii, urlopu oraz znalezienie idealnego noclegu!
Komentarze