Rusza kampania telewizyjna Nocowanie.pl
Ruszyła letnia kampania reklamowa portalu Nocowanie.pl. Motywem przewodnim są letnie scenerie polskich miejscowości. Kreacja nawiązuje do ubiegłorocznej kampanii. Pojawiają się w niej najpopularniejsze kurorty w Polsce, zarówno w górach, jak też nad morzem.
W pierwszym kadrze widzom ukazuje się „pocztówka” z ruchomymi filmami z najciekawszych miejscowości turystycznych. Następnie pojawia się ręka, która klika w wybrany przez siebie film, symbolizujący miejsce wakacji. Widok powiększa się, ukazując video w pełni. Proces nawiązuje do sposobu, w jaki turysta rezerwuje nocleg na portalu Nocowanie.pl. Video towarzyszy komunikat Sponsorem programu jest właściciel portalu Nocowanie.pl. Nocowanie.pl miejsca noclegowe w Polsce.
Spoty reklamowe emitowane są w telewizji TVN, między innymi na kanałach TVN Style, TTV i HGTV, portal obecny będzie również na antenie Polsatu. Kampania rozpoczęła się w kwietniu, będzie to dłuższa obecność marki na antenie telewizyjnej.
Nocowanie.pl to lider wśród polskich portali noclegowych oferujących obiekty na terenie kraju. Korzysta z niego ponad 3 miliony turystów miesięcznie, jednak wciąż wiele osób nie wie, jak znaleźć sprawdzony nocleg, atrakcje w pobliżu, czy najciekawsze wydarzenia w okolicy. Chcemy pokazać, że Nocowanie.pl jest portalem, w którym bezpiecznie można zarezerwować noclegi w całej Polsce.
Komentarze