Ruszyła letnia kampania Nocowanie.pl
Zdjęcia z najciekawszych miejscowości turystycznych wraz z komunikatem Sponsorem programu jest właściciel portalu Nocowanie.pl. Nocowanie.pl miejsca noclegowe w Polsce – pojawiły się w telewizji. Oznacza to, że trwa właśnie kampania promocyjna serwisu Nocowanie.pl.
Ruszyła letnia kampania reklamowa serwisu Nocowanie.pl. Motywem przewodnim tej kampanii są letnie scenerie polskich miejscowości. Kreacje nawiązują do najpopularniejszych kurortów w Polsce. Pojawiają się w nich między innymi polskie góry oraz morze, a także miasta Warszawa, Kraków, czy Gdańsk.
– Nocowanie.pl to lider wśród polskich portali noclegowych oferujących obiekty na terenie kraju. Korzysta z niego blisko 3 miliony turystów miesięcznie, ale wciąż wiele osób nie wie, jak znaleźć sprawdzony nocleg, atrakcje w pobliżu, czy najciekawsze wydarzenia w okolicy. Dlatego chcemy dotrzeć właśnie do tych osób i pokazać im, że Nocowanie.pl jest serwisem, w którym bezpiecznie można zarezerwować noclegi na wakacje w Polsce – mówi Karolina Ślebocka Dyrektor Marketingu Nocowanie.pl Sp. o. o.
Spoty reklamowe emitowane są w telewizji TVN. Nocowanie.pl można zobaczyć w telewizji śniadaniowej w programie „Dzień Dobry TVN”, a także w TVN przy okazji emisji programu „Kuchenne Rewolucje”. Kampania rozpoczęła się w połowie maja i potrwa około dwóch tygodni.
Komentarze