Przyzwoity!

Na podstawie 23 opinii

4.6
  • 2
    Brak słów

    Sam pokój nie był wart ceny i poza widokiem nie mają sobą zbyt wiele do zaoferowania. To co hotel zrobił po Naszym pobycie przechodzi ludzkie pojęcie.. Uwaga, chyba już nikogo nie zdziwię, zabranie kaucji za rysę na pół podłogi salonowej. Bo przecież przy przyjeździe każdy z gości sprawdza stan podłogi i fotografuje ją 😅zdecydowanie nie polecam.

    Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

  • 2
    Agnieszka Starzyńska

    Stan klęski żywiołowej powódź, nie przyjechaliśmy bojąc się o życie i zdrowie, żona porusza się wyłącznie na wózku inwalidzkim a obsługa hotelowa ma nas gdzieś zapierając się że o niczym takim nie słyszą. Nie chcą nam oddać pieniędzy za rezerwację i z góry opłacony pobyt. Nie polecam weźcie gdzieś byle gdzie nocujcie aby nie w skytower. Aby pieniądze ludzkie zdrowie i życie mają gdzieś

    Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

  • 2
    Kamil

    Najgorszy hotel w którym byłem. Wanna z hydromasażem nie działa, woda grzana w garnkach i czajniku, ponieważ wanna napełniała się ponad godzinę letnią wodą (cieplej brak). Brak kontaktu z obsługą, pani przez telefon twierdzi, ze jest Ok, na żądanie zmiany pokoju rozłącza się. Brak możliwości porozmawiania osobiście ponieważ winda do recepcji jest zablokowana. Traktują gości jak intruzów.

    Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

  • 2
    Gabriela

    Hotel tragedia, problemy z oddaniem zaliczki wciskanie kitu żeby tylko nie oddać, dopiero po rozmowie ze pieniądze będą odzyskane poprzez naszego managera prawnym tokiem zaliczka zostaje oddana, obsługa bardzo niemiła, płaci się takie pieniądze, a traktowanie ludzi jak zwierzęta i złodzieji. W apartamencie zimno. To nasza ostatnia wizyta tutaj, jedna wielka masakra.

    1 osoba oceniła opinię jako pomocną

  • Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

  • 2
    Abc

    Tragedia i chamstwo Sprzęty popsute, problemy z komunikacją , personelem, który zwlekał z pomocą, nie działające jacuzzi, kaucja 1000 zł (pomimo płatności za hotel). Nie uwzględniają też żadnych reklamacji, choć wiedzą że wina po ich stronie. Omijać

    1 osoba oceniła opinię jako pomocną

  • 2
    Nie polecam!

    Nie polecam! Brak kontaktu z kimkolwiek po 21.00 w razie problemów na miejscu. Kaucja nieoddana, zimno w apartamecie. Obsługa bardzo niemiła. Nie polecam! Nigdy więcej tam nie zagościmy! Dno totalne!!!

    2 osoby oceniły opinię jako pomocną

  • 44 piętro. Dramat! Największą atrakcją miało być jacuzzi z widokiem na miasto. Nie dość że wanna brudna to jeszcze BRAK CIEPLEJ WODY. Z prezentu urodzinowego wyszła wielka lipa. Zimne jacuzzi może dla morsów ok ale my mieliśmy inne oczekiwania. Po 21.00 nie ma nawet z kim się skontaktować i prosić o pomoc. DRAMAT! NIE POLEXAM!

    Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

  • Zimno, drogo, cena nie jest adekwatna to jakości oferowanych usług. Personel bardzo chamski, arogancki, menadżerką również . Obrażają klienta, krzyczą, pobierają kaucje która ciężko później Im oddać. Niby hotel 4 gwiazdkowy ale koło 4 gwiazdkowego hotelu to raczej to nie stało. podczas naszej nie obecności weszli sobie do pokoju i ,,zwiedzali,,

    2 osoby oceniły opinię jako pomocną

  • 2
    Marzena

    Apartamenty w Sky Tower poszkodowanych którzy mają problem ze zwrotem kaucji oraz którzy czekają mimo iż zwrot obiecany jest w momencie wymeldowania prosimy o kontakt Sos @ mazowieckagrupaprawna. pl

    3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!