Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Trzy dni światowej turystyki na TT Warsaw 2011

Trzy dni światowej turystyki na TT Warsaw 2011

We wrześniu zapraszamy Państwa na Dni Światowej Turystyki do Warszawy! Będzie to świetna okazja do nawiązania międzynarodowych kontaktów.

Pierwszy dzień targów tradycyjnie już zarezerwowany będzie wyłącznie dla branży, a kolejne będą otwarte dla wszystkich zwiedzających. W tym roku po raz pierwszy wstęp na trzeci dzień targów – w sobotę - będzie bezpłatny, a dla klientów indywidualnych oprócz pełnej oferty wyjazdów na sezon jesienno-zimowy, przygotowane zostaną specjalne atrakcje. Targi TT Warsaw dzięki swojemu branżowemu charakterowi będą platformą do nawiązywania międzynarodowych kontaktów w biznesie turystycznym oraz do stworzenia kompletnych ofert spośród propozycji miejsc noclegowych, atrakcji turystycznych, ubezpieczycieli i przewoźników. Będą też unikalną okazją do promocji polskich podmiotów przed EURO 2012 wśród przedstawicieli branży turystycznej z całego świata. Jak co roku podczas TT Warsaw przedstawiciele biur podróży i osoby związane z turystyką biznesową będą również mogły wziąć udział w profesjonalnych szkoleniach i konferencjach branżowych przygotowanych przez ekspertów.

 

- Targi TT Warsaw to wyjątkowe wydarzenie dla branży turystycznej, podczas którego prezentuje się w Polsce największa liczba krajów z całego świata. W zeszłym roku wystawiało się ich 63. Gościmy również ambasadorów i reprezentantów władz państwowych. TT Warsaw stwarzają więc ogromne możliwości do nawiązania kontaktów biznesowych w polskiej i międzynarodowej turystyce. Duża liczba zagranicznych przedstawicieli biznesu turystycznego zainteresowanych także rynkiem polskim i ogromna frekwencja zwiedzających sprawiają, że TT Warsaw to również doskonała okazja dla promocji naszych krajowych walorów turystycznych na rynku międzynarodowym. Jest to szczególnie istotne przed zbliżającym się EURO 2012. Warszawskie targi dają możliwości zaprezentowania zagranicznym gościom naszego potencjału turystycznego, piękna polskich miast i regionów. Warto ich oczarować naszymi atrakcjami, aby w przyszłości chętnie wracali do Polski. Trzy dni targów są także świetną okazją do zachęcenia wielu Polaków do korzystania z zagranicznych wycieczek, pokazania uroków i bogactwa turystycznego krajów i regionów z różnych części globu. TT Warsaw to doskonały czas na dotarcie do klientów indywidualnych z aktualnymi ofertami, zwłaszcza tymi na sezon zimowy - komentuje Urszula Potęga, prezes zarządu spółki MT Targi, organizatora TT Warsaw.


Klienci branżowi i miłośnicy turystyki
Pierwszy dzień targów TT Warsaw, 22 września, będzie przeznaczony wyłącznie dla przedstawicieli branży turystycznej z Polski i zagranicy, co pozwoli w komfortowych warunkach przeprowadzać spotkania biznesowe, nawiązywać nowe kontakty handlowe i uzgodnić warunki współpracy. W ciągu następnych dwóch dni TT Warsaw będą otwarte również dla klientów indywidualnych.


– Spodziewamy się w tym roku rekordowej frekwencji wśród zwiedzających i to nie tylko dzięki profesjonalnemu przygotowaniu imprezy i właściwej promocji. Mamy wiele nowych pomysłów na nasze jesienne targi i już się do nich gruntownie przygotowujemy. Już podczas tegorocznej edycji wiosennych Targów LATO rozdaliśmy 25 tysięcy biletów na TT Warsaw, których posiadacze będą mogli skorzystać z bezpłatnego wejścia na drugi dzień targów. Natomiast po raz pierwszy trzeciego dnia, w sobotę 24 września, obowiązywać będzie wstęp wolny na TT Warsaw dla wszystkich zwiedzających, na których czekać będą liczne atrakcje i turystyczne niespodzianki – zdradza Urszula Potęga.


Wystawcy TT Warsaw
Podczas TT Warsaw 2011 zaprezentują się touroperatorzy, agenci, obiekty noclegowe w tym hotele, sanatoria, wellness&spa czy pensjonaty, przewoźnicy, narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne, urzędy marszałkowskie, powiaty, miasta i gminy, organizatorzy turystyki biznesowej, a także branżowe izby i stowarzyszenia czy towarzystwa ubezpieczeniowe. Na targach można poznać najnowsze pomysły i trendy turystyczne, które umożliwiają firmom turystycznym stworzyć kompletną ofertę turystyczną.

Następny artykuł Noc Kultury w Lublinie

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!