Weekendowe podróże zimowo-wiosenne. Jak zachęcić turystów?
Chyba nie ma takiej osoby, która nie oczekiwałaby nadejścia wiosny. W tym artykule podpowiemy Ci, jak zachęcić turystów do podróżowania w sezonie zimowo-wiosennym, gdyż to właśnie wtedy podróżowanie zaczyna się stopniowo rozkręcać.
Podczas trwającego sezono zimowego, nie każdy mógł sobie pozwolić na kilka dni urlopu. Dlatego też doskonałą propozycją może być weekendowy wypoczynek. Bez wątpienia 2-3 dni spędzone w Twoich skromnych progach pozwolą Twoim gościom uwolnić się od codziennych obowiązków i nabrać energii tak bardzo potrzebnej po tylu dniach spędzonych w domu.
Jak zachęcić turystów do przyjazdu na weekend w przedwiośniu?
W chwili, gdy za oknem robi się coraz cieplej, większość osób marzy o podróżowaniu i urlopie, nawet takim krótkim. Jako, że nie są to zbyt popularne terminy, musisz zrobić wszystko, by zachęcić turystów, również tych stałych bywalców do przyjazdu właśnie do Twojego obiektu. Od czego musisz zacząć? Sprawdźmy!
Niezwykle ważne są potrzeby każdego gościa. Przeczytaj koniecznie: Czego potrzebują goście? Jak zachęcić turystę do przyjazdu?
-
Przygotuj odpowiednią ofertę
Zainteresowanie podróżami jest niezwykle duże. Turyści zimą przeglądają wiele różnorodnych ofert - planując i wybiegając myślami w przyszłość. Staraj się odpowiadać na wszystkie ich zapytania. Doskonałym pomysłem może być przygotowanie specjalnej oferty weekendowej, która będzie ściśle dedykowana terminom, które mogą cieszyć się zainteresowaniem turystów. Zachęć ich odpowiednią ceną, atrakcjami, które mogą znaleźć w pobliżu Twojego obiektu. Pokaż, że zależy Tobie na ich obecności w obiekcie, który prowadzisz.
Oferta weekendowa musi zawierać coś, co przyciągnie turystów. Przygotuj promocję, podkreśl jakie udogodnienia posiadasz, przywitaj ich drobnymi gadżetami, postaraj się wprowadzać usługi dodatkowe, które świetnie uzupełnią Twoją ofertę. Możliwości jest wiele. My Ci w tym pomożemy!
Przygotowanie oferty jest niezwykle ważne. Sprawdź wskazówki i przeczytaj: Jak dobrze przygotować ofertę na sezon wiosenno-letni?
-
Wyjdź z inicjatywą i odezwij się pierwsza/pierwszy do Twoich Gości
Atmosfera, którą tak bardzo lubią turyści podczas wypoczynku w obiekcie noclegowym, jest niezwykle ważna, jeśli prowadzisz taki biznes. Goście chcą się czuć, jak u Ciebie w domu. Nie da się ukryć, że posiadasz adresy mailowe i numery telefonów do Twoich stałych bywalców. Dobrze będzie, jeśli to Ty wykonasz pierwszy krok, zadzwonisz i zaprosisz ich do przyjazdu na weekend do Twojego obiektu. Pokażesz im w ten sposób, że są dla Ciebie ważni. Zachęć ich odpowiednim rabatem, czy możliwością skorzystania z usług dodatkowych. Naprawdę warto!
-
Otwórz się na rodziny z dziećmi
Bez wątpienia grupą, która najbardziej wyczekuje możliwości wyjazdów są rodziny z dziećmi. Ferie spędzone w domu nie są niczym przyjemnym. Każdy chce nadrobić czas, w związku z tym warto jest skierować ofertę bezpośrednio do nich. Jeśli posiadasz kącik malucha lub innego typu atrakcje, które mogą ucieszyć dzieci, to tym lepiej. Spraw, by stracony czas ferii zimowych został odpowiednio nadrobiony podczas pobytu w Twoim obiekcie.
Sprawdź również: Wakacje dla najmłodszych. Jak urozmaicić ich pobyt podczas rodzinnych wyjazdów?
-
Podkreśl atuty lokalizacji Twojego obiektu
Każdy turysta, który przyjeżdża w zupełnie nowe miejsce, marzy o tym, by zobaczyć jak najwięcej. Większość z nas spędza czas aktywnie - spacerując i poznając zabytki lub uprawiając liczne sporty. Jeśli Twój obiekt znajduje się w pobliżu popularnych miejsc, to podkreśl to w swojej ofercie. Podobnie wygląda sytuacja ze sportami. Jeżeli w bliskiej odległości jest ośrodek narciarski, las, w którym można uprawiać narciarstwo biegowe, jeździć na rowerze, spacerować, czy uprawiać nordic-walking, to również to podkreśl. Turyści przywiązują dużą wagę do tego typu informacji.
Mamy nadzieję, że dzięki naszym poradom łatwiej będzie przekonać turystów do weekendowych podróży w sezonie zimowo-wiosennym.
Komentarze