Wielkanoc i noclegi w popularnych miejscowościach. Jak zachęcić turystów?

Wielkanoc i noclegi w popularnych miejscowościach. Jak zachęcić turystów?

Za oknem coraz cieplej. Wiosenna aura zachęca do zorganizowania podróży. A, że już niedługo Wielkanoc, to wszystko wskazuje na to, że właśnie od tego momentu ten letni sezon turystyczny rozkręci się już na dobre. Co Ty, jako właściciel obiektu możesz zrobić, by zachęcić turystów do podróżowania Wielkanocą.

Na samym wstępie warto podkreślić, że Wielkanoc nie jest tak popularna, pod względem wyjazdów, jak Boże Narodzenie i Sylwester. I właśnie w tym musisz upatrywać swojej szansy. Im skuteczniej jesteś w stanie przekonać określoną grupę osób, tym większe prawdopodobieństwo, że zdecydują się na wybór właśnie Twojej oferty. Jak dobrze wiesz, możliwości związanych z wypoczynkiem jest całe mnóstwo, to warto jest zacząć działać już teraz. Do Wielkanocy pozostały mniej niż 3 tygodnie, więc jeśli Twoje działania mają przynieść oczekiwany rezultat, to dobrze jest to zrobić już teraz.


Zobacz również: W jaki sposób i czym zachęcić turystów do wypoczynku wiosną?


Noclegi na Wielkanoc - zacznij działać już dziś!


Co prawda, czasu jest niewiele, ale wszystko wskazuje na to, że Twój kalendarz rezerwacji może się zapełnić w parę chwil. Kluczem jest przede wszystkim dopasowanie oferty do potrzeb i oczekiwań klientów, jak również odpowiednie promowanie jej w sposób atrakcyjny i skuteczny. Pomocne mogą się tu okazać m.in. możliwości i narzędzia, z których możesz skorzystać w portalu Nocowanie.pl i Noclegi.pl.


Coraz częściej turyści decydują się na świętowanie poza domem. Omijają w ten sposób cały proces przygotowania, sprzątania i przesiadywania przy świątecznym stole. Z takiego modelu korzysta się, nie tylko podczas Wielkanocy, ale i podczas Świąt Bożego Narodzenia. Wielkanoc w górach, czy nad morzem również może być w pełni wyjątkowa.



fot. IppikiOokami / pixabay.com, CC0

Na korzyść takich wyjazdów, z pewnością przemawia nie tylko piękna pogoda, lokalizacja, czy atrakcje, ale też nieco mniejszy ruch turystyczny, który będzie zdecydowanie większy podczas długiego weekendu majowego, czy wakacji. Jeśli jesteś gotowy do działania, to podejmij kilka kroków, które pozwolą Ci przekonać określoną grupę osób. Co możesz zrobić?


Sprawdź: Reklama obiektu noclegowego. Poznaj nietypowe rozwiązania zachęcające gości


Jak przekonać turystów do wielkanocnych podróży?


Niezależnie od tego, czy Twój obiekt znajduje się w górach, nad morzem, nad jeziorami, czy w znanym polskim mieście, to możliwości, związanych ze zorganizowaniem wypoczynku jest całkiem sporo. Pamiętaj, by zachęcić turystów ceną, udogodnieniami i świątecznym klimatem, który powinien być obecny w Twoim obiekcie. Turyści powinny poczuć, że faktycznie spędzają tu Wielkanoc, a nie zwykły dzień.


Aby przekonać turystów do wyjazdów na Wielkanoc, dobrze jest skorzystać z kilku możliwości, które zachęcą Twoich gości. A są to:


  • Oferty specjalne - pamiętaj, by przygotować i uzupełnić specjalną ofertę “Wielkanoc”, do której masz dostęp w panelu obiektu Nocowanie.pl. Może to obejmować specjalne pakiety, które zawierają noclegi, śniadania i obiadokolacje, a także dodatkowe atrakcje, takie jak malowanie pisanek czy kursy robienia tradycyjnych ozdób wielkanocnych.

  • Udogodnienia dla gości - dobrze jest zadbać o dodatkowe atrakcje dla swoich gości, np. organizując wyjątkowe śniadania wielkanocne, czy też zapewniając program animacyjny dla dzieci, związany z tradycjami świątecznymi.

  • Odpowiednia kampania marketingowa - pamiętaj o odpowiednim promowaniu obiektu na Wielkanoc. Pomocna będzie tu strona internetowa Twojego obiektu, media społecznościowe, czy portal Nocowanie.pl. Oprócz wspomnianych ofert specjalnych, dobrze jest zastanowić się nad rezerwacjami on-line, dostępnymi w naszym portalu. Pamiętaj, że coraz więcej osób dokonuje rezerwacji, korzystając z internetu. Chcą to zrobić szybko i w możliwie najmniej skomplikowany sposób.

  • Nawiązanie współpracy - dobrze jest nawiązać współpracę z innymi podmiotami turystycznymi, takimi jak lokalne atrakcje czy restauracje, aby stworzyć atrakcyjny pakiet Wielkanocny dla swoich klientów. Im lepsza będzie oferta, tym większe prawdopodobieństwo, że goście wybiorą Twoją ofertę.

  • Otwarta i przyjazna komunikacja z klientami - jeśli nie masz aktywnych rezerwacji on-line i w dalszym ciągu odpowiadasz na zapytania turystów, to pamiętaj, by prowadzić otwartą i przyjazną komunikację z klientami. Podobnie wygląda komunikacja, gdy odbierasz telefony od turystów. Takie postępowanie pozwala na budowanie pozytywnych relacji i zachęcanie do powrotu w przyszłości.

  • Świąteczne rabaty i promocje - pamiętaj, by zaoferować atrakcyjne rabaty i promocje dla klientów, którzy zdecydują się na pobyt w okresie Wielkanocy. To dobry sposób na zachęcenie turystów do wyboru konkretnego obiektu noclegowego.


Zobacz również: Rekreacja w obiekcie noclegowym. Co możesz zaoferować gościom?


Stosując te zasady, Twój kalendarz rezerwacji powinien się zapełnić w krótkim czasie. Zacznij działać już dziś, bo Wielkanoc coraz bliżej!



Następny artykuł Bon turystyczny wkrótce...

Komentarze

Zobacz również

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!