Wysoki wskaźnik NPS dla marki Nocowanie.pl
Firma Nocowanie.pl w listopadzie bieżącego roku przeprowadziła badanie sprawdzające stopień zadowolenia swoich klientów oraz zbierające ich opinie i recenzje na temat produktów i usług spółki. Badanie umożliwiło także identyfikację mocnych i słabych stron świadczonych usług. Poniżej zaprezentowane zostały najważniejsze wyniki oraz wskaźniki.
W badaniu wzięło udział 1441 aktywnych klientów firmy Nocowanie.pl z całego kraju.
Wskaźnik Net Promoter Score (NPS) marki Nocowanie.pl wynosi 38.
Badanie pozwala poznać lojalność klientów i ich gotowość do polecania produktów i usług Nocowanie.pl innym osobom. Wskaźnik NPS obrazuje ogólny poziom zadowolenia klienta i przyjmuje wartości od -100 do 100. W branży usług internetowych od kilku lat obserwowany jest spadek wskaźnika NPS, który oscyluje w granicach 20 punktów.
Pytanie stosowane do obliczania wskaźnika NPS to: Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz markę Nocowanie.pl swojemu znajomemu? Oceń to prawdopodobieństwo na skali 0-10 ( 0 – zdecydowanie nie polecam , 10 – zdecydowanie polecam).
Aby zmierzyć wartość wskaźnika NPS, należy zadać powyższe pytanie wybranej grupie klientów. Konsumenci, którzy przyznali marce 9 lub 10 punktów są jej Promotorami (Promoters). Obojętni (Passive) to grupa osób, która udzieliła odpowiedzi 7-8, a Krytycy marki (Detractors) to oceniający markę na 0-6 punktów.
W pytaniu badającym wskaźnik NPS firmy Nocowanie.pl za rok 2017 58% respondentów przyznało 9 lub 10 punktów na 10 możliwych. Niewątpliwie świadczy to o znakomitej opinii klientów na temat produktów i usług Nocowanie.pl. Średnia ocen z tego pytania wynosiła 8,12.
Poniższa infografika pomaga zrozumieć, co stoi za dynamicznym wzrostem zadowolenia klientów Nocowanie.pl.
Autor: Kamila Miciuła
Komentarze (1)
Dzień dobry,
Zamieściłem negatywną opinię dla Zajazdu Dworek w Szprotawie.
Mimo telefonicznej rezerwacji po przyjeździe miejsc nie było.
Opinia została usunięta. Czy serwis zamieszcza tylko pozytywne opinie?
Dzień dobry,
uprzejmie informuję, że musieliśmy usunąć opinię, ze względu na fakt, że nie dotyczy oceny obiektu (narusza nasz Regulamin).
Opinię dotyczącą obiektu może wystawić wyłącznie turysta, który przebywał w obiekcie, o czym stanowi nasz regulamin.
W odniesieniu do art. 4 ust. 2 Regulaminu Panelu ocen: "Gość może dodać ocenę lub komentarz wyłącznie w oparciu o własne doświadczenia związane z korzystaniem z Lokalu w konkretnym terminie. Ocena może zawierać wyłącznie merytoryczne spostrzeżenia i opinie w odniesieniu do Lokalu i związanych z nim usług.
Jak stanowi art. 5 ust. 2 Regulaminu Panelu ocen:
Pana opinia została usunięta ze względu na to, że nie odnosi się do pobytu w obiekcie (z treści wynika że Pan nie przebywał w którymkolwiek z pokoi).
Pozdrawiam,
[dane osobowe wymoderowano]